UL i går

Sofia85

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Jeg var på tidlig ul i går, trodde jeg var 7+3 men fikk beskjed om at jeg var 6+4. Det begynte også litt ekkelt, jm brukte laang tid på i det hele tatt å finne frøet, lette i eggstokkene, spurte om jeg hadde blødd :( men så fant hun endelig et lite frø, og vi fikk høre hjertelyd etter litt prøving og feiling også ❤️ ble satt tilbake 6 dager, synes det var mye. Hva synes dere?

6 dager er nok egentlig ikke så mye, fort gjort å måle en mm eller to feil og da er det vel fort snakk om dager så tidlig. Så ikke tenk på det, gå ut fra menstermin fram til oul er mitt tips :-)

Jeg ble også satt tilbake 6 dager, men jeg vet at de har tatt feil siden jeg har stålkontroll på eggløsningen. ;)

Det er veldig små feilmarginer som skal til for å gi veldig stort sprik i antall uker og dager. Bare hold deg til mensterminen du frem til oul. :)

Jeg ble satt tilbake fem dager (fra 7+6 til 7+1) på tidlig ultralyd, men forholder meg til menstermin frem til oul :-)

Gratulerer :)
ville forhold meg til menstermin frem til ordinær ultralyd.. ble satt tilbake 6 dager jeg også, men legen ville at jeg skulle fortsette å forholde meg til menstermin... og på ordinær ultralyd ble jeg faktisk satt frem noen dager ;)

hvis du er veldig sikker på din termin er d kanskje litt mye? men er vell mye sikrere å vente på den ordinære ul :)

Jeg synes det med termindato ikke er helt lett å forstå. Det finnes mange på nett, og ingen gir meg samme dato. På bv har jeg termin 21. april og er 7+6. Hos jordmor skulle jeg nå vært 7+0, men med termin 23. april. Det må da være ulike beregninger som forårsaker slike forskjeller? Er ikke sikker på når jeg hadde el, men har kort syklus (24 dager) og siste mens var 16. juli.

Back
Topp