UL i går - MA :(

<3 :(

Det går i Berg og dalbane! I dag er jeg litt nede, sykmeldt denne uken og tatt meg ferie i tre påfølgende uker- et avbrekk i sola ! Selve inngrepet var raskt over, toppen av sentimental, har god støtte <3 det triste er jo at det ikke er anledning til å forsøke på nytt da det ble slutt med typen i begynnelsen av graviditeten, men jeg hadde på en måte vendt meg til alenemor tanken:(

Hjelp!!
Er det flere som har opplevd menstruasjonslignende blødning i uke 10, og det har gått bra!???
Eller er dette spontanabort??

Jeg har ingen smerter, og begynte nettopp å blø :((((
Fersk rød blod. Det kom blod og noe blodig slim på papiret, når jeg tørket meg 3-4 ganger. Så ut som mensen. Har på bind nå, men vet ikke om jeg blør mer? Har ikke smerter...

Flere som har blødd sånn i uke 10?
Jeg så jo hjerte banke i uke 6, så sjansen for spontanabort skulle jo være liten nå i uke 10?
Jeg vil ikke skremme, men mitt embryo døde uke 9, og jeg fant det ut i uke 12... Ingen blødning. Jeg vet man kan blø uten at det er farlig, men jeg ville kontaktet legen min :) håper alt er i orden <3

Det var trist.
lykke til neste gang,og da håper jeg det blir med drømmemannen i ditt liv som du kan ha mange barn med!! Take care

Back
Topp