Frk.Nikki
Elsker forumet
Alt for sent å la meg ha UL halv 3!!!
Men heldigvis skal jeg arrangere et seminar, og deltar på det som deltaker bare for å ikke sitte på kontoret og telle minutter!
Å som jeg gleder meg til å se den lille
Vil vite kjønn men på en spes måte - sambo sitt forslag:
Hvis de er rimelig sikre på kjønn skal de få skrive det på en lapp som vi legger i konvolutt og sparer til 3 oktober hvor vi skal feire 3 årsdagen vår på fancy hotell på Kreta
men siden morkaka lå foran og langt nede så må tilbake for å følge opp om den har flyttet seg opp i desember - så DA skal vi vite kjønn!!!
Det var så deilig å se at den lille har det supert inni magen min!!
Vi fikk ikke noen bra bilder for den ble kjempe aktiv etter at hun hadde tatt alle målene..
MEn dette ble det beste!
*snart tilbake på nett jenter, får bare et par min til nå:s

Men heldigvis skal jeg arrangere et seminar, og deltar på det som deltaker bare for å ikke sitte på kontoret og telle minutter!
Å som jeg gleder meg til å se den lille

Vil vite kjønn men på en spes måte - sambo sitt forslag:
Hvis de er rimelig sikre på kjønn skal de få skrive det på en lapp som vi legger i konvolutt og sparer til 3 oktober hvor vi skal feire 3 årsdagen vår på fancy hotell på Kreta
men siden morkaka lå foran og langt nede så må tilbake for å følge opp om den har flyttet seg opp i desember - så DA skal vi vite kjønn!!!
Det var så deilig å se at den lille har det supert inni magen min!!
Vi fikk ikke noen bra bilder for den ble kjempe aktiv etter at hun hadde tatt alle målene..
MEn dette ble det beste!
*snart tilbake på nett jenter, får bare et par min til nå:s