Ul i Ettermiddag (!) *Opdatert*

Frk.Nikki

Elsker forumet
Alt for sent å la meg ha UL halv 3!!!
Men heldigvis skal jeg arrangere et seminar, og deltar på det som deltaker bare for å ikke sitte på kontoret og telle minutter!
Å som jeg gleder meg til å se den lille
Vil vite kjønn men på en spes måte - sambo sitt forslag:
Hvis de er rimelig sikre på kjønn skal de få skrive det på en lapp som vi legger i konvolutt og sparer til 3 oktober hvor vi skal feire 3 årsdagen vår på fancy hotell på Kreta

Oppdatering:

Vi fikk se en herlig baby som tumlet rundt og vinket til oss, ble satt en dag tilbake på termindato bare!

Vi fikk ikke vite kjønn for JM nekta å skrive på lapp(!!) så ble ganske irritert på det,
men siden morkaka lå foran og langt nede så må tilbake for å følge opp om den har flyttet seg opp i desember - så DA skal vi vite kjønn!!!

Det var så deilig å se at den lille har det supert inni magen min!!
Vi fikk ikke noen bra bilder for den ble kjempe aktiv etter at hun hadde tatt alle målene..
MEn dette ble det beste!

*snart tilbake på nett jenter, får bare et par min til nå:s

Å som jeg kjenner følelsen din akuratt nå! Den spente følelsen på å se lille nurket[:)]
Så utrolig fin måte å vite kjønnet på. Bra gjort av samboeren din å finne på det[:)]
Men det betyr at vi må vente helt til oktober å se hva du får da??!![>:][8D] jaja... har vel ikke noe valg. Hihi[:D]

Lykke til på ul!!

Ååå! Jeg har en hel uke igjen å vente fremdeles. Kjempegenial idè, det blir en bra presang for dere begge på 3-års dagen [:D]

ORIGINAL: Pink moon

Å så spennende !! Det var en fin måte å vite kjønnet på, kjempesmart og koselig!!

Så spennende. Det blir nok kjekt å få se den lille i magen[:D]

ORIGINAL: Pink moon

Å så spennende !! Det var en fin måte å vite kjønnet på, kjempesmart og koselig!!

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Håper det gikk kjempefint. [:)][:D]

Signerer denne, jeg!

Oppdatert

*dytte*

Back
Topp