UL i dag!

Vakle

Elsker forumet
Jeg har vært på ul i dag, og alt var veldig bra. Største follikel var på 17,3mm, de andre rundt 11 - 16 og noen lå på rett under 10. Tilsammen mener jeg det var rundt 8-9 egg. Skal ha uttak på mandag og innsett på onsdag og gjett om jeg grugleder meg! Legen var veldig fornøyd med resultatet av stimuleringen, bør jeg også være det?

Så bra!
Høres jo flott ut[:D]
Ønsker deg masse lykke til[:D]

hvor lenge har du gått på sprøyter?

Jeg har gått på sprøyter siden 16. september, 125 IE Puregon. Jeg er "frisk", ung og normalvektig. De baserer jo dosene på de kriteriene. Blir spennende å se hvordan befruktningen går, kjenner det på kroppen nå... :)

Da ligger vi likt i løypa[:)]
jeg begynte og da på sprøyte[:)]Du hadde bare ul en dag før meg,stilig[:)]

Hvor hører du til?jeg er på hausken.

Hvertfall i samme by ;) Vi har bestemt oss for offentlige forsøk i første omgang. (Penger spart er penger tjent? ;) ) Er du fornøyd med Hausken? Sikkert et tullete spørsmål, alle skryter jo uhemmet. Vi kommer sikkert til å prøve han om det drar seg ut, men foreløpig ser alt veldig bra ut.

Litt samlebåndsfølelse er det jo, men det betyr ikke så mye. Det føles effektivt for en travel meg med full jobb og studier på si.

Jenter, dette her skal gå bra for dere begge 2! [:D] Så spennende!! Gleder meg så til dere begge skal ha uttak! [:D] Krysser fingrene for masse egg! [:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Så bra!![:D]
Masse lykke til når du skal ha uttak[:D]

Tusen takk for lykkeønsker! Det føles litt mer virkelig og plutselig må jeg ta meg selv i å regne på termin og klaff med eksamen... Da er det bare å puste dypt og plante beina på jorda igjen.

Alt man skal beskymre seg for... I morgen er siste dag med spray og sprøyter. Lurer på å feire med Synarela i peisen og fest, men det blir kanskje litt feil [8D]

Lurer på hvor mye folikklene vokser fra i dag til mandag... De som var rett under 10 vil kanskje ikke rekke å bli store nok, mens det største gjerne blir for stort. I mitt neste liv skal jeg bli bioingeniør ;)

Back
Topp