Ul i dag.

LineMerethe

Gift med forumet
Nå er jeg på vei ut døra. Håper jeg får se en livlig krabat inni meg i dag. Er litt engstelig pga jeg nesten ikke har symptomer, men har hørt det kan være vanlig. Oppdaterer etterpå[;)]

lykke til :) jeg skal også se den lille i dag. men ikke før 09.50 :)

Lykke til!![:D]
Gleder meg til å høre hvordan det gikk[:)]

Jeg fikk se en nydelig skapning. 10 tær og 10 fingre, ryggen, hodet og nakken var veldig bra. [:D]
Jeg ble satt tilbake 4 dager, men det gjør meg ingenting. Babyen sparket når jordmoren skulle ta den greia på magen[:D] Den hikket og danset rundt inni her.. Herlig!![:)]

Åh! Så herlig!! Hikka den også? [:D] Åååh... rart å tenke på at min gjør sikkert det også uten at jeg merker det.
Bra at alt så fint ut der inne! [:)]

Så bra, godt å høre. [:)]

Så bra! gratulerer så mye med en vellykket ul! [:D][:D] Nå kan du bare senke skuldrene og slappe av[;)]

Åh, så gode nyheter!! Tenker du er lettet:D
Har ingen symptomer selv egentlig, bittelitt ømme brystvorter, samt at jeg blir fortere sliten i ryggen. Men ellers er egentlig formen på topp, og her var også alt bra på UL:) Herlig å få en sånn beskjed når man er litt bekymret;)

Så koselig med positiv ul. Fantastisk å se de små[:)]

ORIGINAL: LineMerethe

Jeg fikk se en nydelig skapning. 10 tær og 10 fingre, ryggen, hodet og nakken var veldig bra. [:D]
Jeg ble satt tilbake 4 dager, men det gjør meg ingenting. Babyen sparket når jordmoren skulle ta den greia på magen[:D] Den hikket og danset rundt inni her.. Herlig!![:)]

Kjempekoslig å høre at alt var bare bra med gullet ditt også [:D]

Takktakk[:D] Ja, jordmor sa den hikket. 2 ganger, var rart å se. Hele babyen fløy liksom[8D] hehe.. Vanskelig å forklare. Tror det er en liten råtass inni meg, den ville så vidt ligge stille[:D]

Skrytebilder[:)]

Gratulerer med vel overstått UL!! Herlig å se at den lille har det bare helt flott der inne [:D]

Back
Topp