civciv
Elsker forumet
Er dere spente nå?? [;)] Her kommer oppdatering fra meg:

LILLE SPIRA MIN SITT HJERTE BANKET

Nå er jeg såååå lettet! *puste rolig igjen* Tok litt tid før jeg fikk kommet meg på nett igjen her, så beklager til dere som satt spente her å ventet.
Første jeg ser når lille rusket mitt dukket opp på skjermen var at hjertet banket. Gud så fantastisk deilig. [:D] H*n er nå ca 4.1mm stor. [:D] Overlegen mente jeg var 6+4 og ikke 6+2. Glemte å spørre hva han mente med termindato da, om den er 2 dager før eller hva den er... tror nemlig ikke han har regnet med disse 2 dagene over de 40 ukene, men samma det. Spiren min lever!!!
Etter besøket på sykehuset så måtte jeg på apoteket å få tak i Fragmin sprøyter som jeg skulle begynne å ta allerede i dag. Og for å få ut de tok det hele 3 kvarter på apoteket, men den blåe resepten viste at jeg måtte betale 0 kroner for de så det var jo greit. Så i dag har jeg satt min første sprøyte alene i magen, ganske så skummelt. Men det skal jeg klare lett så lenge det kan hjelpe spiren min i å leve i magen så lenge h*n må.
Ellers så fikk jeg ny ul time torsdag den 17. kl 16.15. Håper det blir en like fin opplevelse som i dag. [:)]
I dag fikk jeg bilde som dere ser. Ble dårlig kopi da jeg ikke fikk scanneren her til å funke så måtte ta et bilde av bildet med kamera, men dere ser jo litt. *stolt*

Nå kan jeg
godt i natt. Gratulerer og lykke til videre!