Ul i dag

civciv

Elsker forumet

Er dere spente nå?? [;)] Her kommer oppdatering fra meg:

LILLE SPIRA MIN SITT HJERTE BANKET

Nå er jeg såååå lettet! *puste rolig igjen* Tok litt tid før jeg fikk kommet meg på nett igjen her, så beklager til dere som satt spente her å ventet.

Første jeg ser når lille rusket mitt dukket opp på skjermen var at hjertet banket. Gud så fantastisk deilig. [:D] H*n er nå ca 4.1mm stor. [:D] Overlegen mente jeg var 6+4 og ikke 6+2. Glemte å spørre hva han mente med termindato da, om den er 2 dager før eller hva den er... tror nemlig ikke han har regnet med disse 2 dagene over de 40 ukene, men samma det. Spiren min lever!!!

Etter besøket på sykehuset så måtte jeg på apoteket å få tak i Fragmin sprøyter som jeg skulle begynne å ta allerede i dag. Og for å få ut de tok det hele 3 kvarter på apoteket, men den blåe resepten viste at jeg måtte betale 0 kroner for de så det var jo greit. Så i dag har jeg satt min første sprøyte alene i magen, ganske så skummelt. Men det skal jeg klare lett så lenge det kan hjelpe spiren min i å leve i magen så lenge h*n må.

Ellers så fikk jeg ny ul time torsdag den 17. kl 16.15. Håper det blir en like fin opplevelse som i dag. [:)]

I dag fikk jeg bilde som dere ser. Ble dårlig kopi da jeg ikke fikk scanneren her til å funke så måtte ta et bilde av bildet med kamera, men dere ser jo litt. *stolt*

Tusen takk Everglot. [:D][:D] 

Såååå flott !! Kan tenke meg du er lettet !![:D][:D]
Og for et herlig UL bilde....ble rørt og fikk gåsehud her jeg sitter.....[:)]

Tusen takk RonjaR. Kan tro jeg er lettet. [:)] Er kjempe deilig. Spurte pent om å få bilde i dag og selvsagt kunne jeg få det svarte han. [;)] Føler meg som verdens heldigste akkurat nå. [:D]

Det var godt å høre!!! Har vært så nervøs for deg - for du sa jo du skulle komme inn rett etterpå å oppdatere!

Så BRA!!! [:D][:D]

gratulerer så masse med bankende <3 hjerte[:D] sa jo at denne gangen skulle det gå bra for oss[:D]

fikk også bilde men har ikke mulighet å legge det inn her nå[&:]

Så herlig civciv!!! Åh, håper jeg får ul neste torsdag...

ORIGINAL: Alvani

Det var godt å høre!!! Har vært så nervøs for deg - for du sa jo du skulle komme inn rett etterpå å oppdatere!

Så BRA!!! [:D][:D]

Ja jeg sa det og jeg gjorde det. [;)] Hadde time 15.30 og kom ikke inn før en stund over tiden, også er det et stykke å kjøre også måtte jeg rekke apoteket, hente ungen hos de som passet han og deretter legge guttungen før jeg fikk logget meg på. [;)]

Takk for at du har tenkt på meg i dag. [:)]

ORIGINAL: linnjune

gratulerer så masse med bankende <3 hjerte[:D] sa jo at denne gangen skulle det gå bra for oss[:D]

fikk også bilde men har ikke mulighet å legge det inn her nå[&:]

Takk. Ja du sa det!! [:D][:D]  Du må få lagt ut bilde altså! Hvordan ser ditt ut i forhold til mitt? Ser det omtrent likt ut?

ORIGINAL: Moniqas

Så herlig civciv!!! Åh, håper jeg får ul neste torsdag...

Kjempe ubeskriverlig herlig. [:D] Håper du også får ul neste torsdag.

ORIGINAL: helle2

det var veeldig godt å høre....

*sender varme tanker over..*

dette skal gå fint.. krysser fingra og når jeg tenker på deg føler jeg at dette kommer til å gå veeldig bra fikk bare en sånn følse det pleier som regel å stemme altså[:D]

Takk. Håper det skal gå fint og håper at din følese stemmer også denne gangen. [:D]

ORIGINAL: Nenya

Nå kan jeg godt i natt. Gratulerer og lykke til videre!

Hehe. Jeg sover nok også bedre i natt etter en slik opplevelse. [;)]  Tusen takk.

jeg er jo en uke mindre på vei en deg så spira mi er litt mindre[:)] skal se på neste ul om spirene er like stor[;)]

ORIGINAL: linnjune

jeg er jo en uke mindre på vei en deg så spira mi er litt mindre[:)] skal se på neste ul om spirene er like stor[;)]

Jeg var på ul i forrige uke og da var den mye mindre enn nå. Men den gangen fikk jeg ikke bilde. Vi får sammenligne når du har vært neste gang. Jeg skal jo igjen til uka også.

åååh dette var gode nyheter [:)]

Gratulerer med et lite bankende hjerte [:)]

Hipp hurra for spiren din og hjertet som banker!!! Utrolig!! Tipper det var deilig å se ja.. HURRA! [:D][:D]

ORIGINAL: TrineBallerine

Kjempe gode nyheter. Tusen takk. [:)]

ORIGINAL: .lillevims

Hipp hurra for spiren din og hjertet som banker!!! Utrolig!! Tipper det var deilig å se ja.. HURRA! [:D][:D]

Er helt fantastisk. tuuusen takk. [:D]

ORIGINAL: TrineBallerine

Back
Topp