linnjune Glad i forumet 8 Sep 2009 #1 jeg har vært på ul og alt så fint ut... kunne se så vitt at hjerte slo[:D] skal tilbake om en uke[:D]
jeg har vært på ul og alt så fint ut... kunne se så vitt at hjerte slo[:D] skal tilbake om en uke[:D]
ninni 1 Forelsket i forumet 8 Sep 2009 #3 Ååå, så herlig! Nå kan du nyte dagene fram mot neste UL. [:D]
linnjune Glad i forumet 8 Sep 2009 #4 jaa er det.. men var så nervøs at jeg trodde jeg skulle besvime..... gled/gruer meg til nestegang.... masse lykke til i dag belle[;)]
jaa er det.. men var så nervøs at jeg trodde jeg skulle besvime..... gled/gruer meg til nestegang.... masse lykke til i dag belle[;)]
linnjune Glad i forumet 8 Sep 2009 #5 ORIGINAL: ninni 1 Ååå, så herlig! Nå kan du nyte dagene fram mot neste UL. [:D] ja nå skal jeg slappe av til neste gang...[:D]
ORIGINAL: ninni 1 Ååå, så herlig! Nå kan du nyte dagene fram mot neste UL. [:D] ja nå skal jeg slappe av til neste gang...[:D]
Februar? Forumet er livet 8 Sep 2009 #10 Gratulerer så mye. Så fint å høre at hjerte til babyen din også banket. Lykke til videre!
C cactus_jenten Forelsket i forumet 8 Sep 2009 #11 å, ingenting er bedre! [:D] Kan jeg spørre hvordan du syns selve undersøkelsen var? [8|]
linnjune Glad i forumet 8 Sep 2009 #12 ORIGINAL: cactus_jenten å, ingenting er bedre! [:D] Kan jeg spørre hvordan du syns selve undersøkelsen var? [8|] synes ikke undersøkelsen er noe ekkelt...har vært i gjennom det så mange ganger før så....
ORIGINAL: cactus_jenten å, ingenting er bedre! [:D] Kan jeg spørre hvordan du syns selve undersøkelsen var? [8|] synes ikke undersøkelsen er noe ekkelt...har vært i gjennom det så mange ganger før så....
solisolden Forumet er livet 8 Sep 2009 #15 Så heldig du er :) jeg kommer til å være supernervøs på min første UL!!!
linnjune Glad i forumet 9 Sep 2009 #16 ORIGINAL: solisolden Så heldig du er :) jeg kommer til å være supernervøs på min første UL!!! ja men du skal se det går bra[:)] kommer til å være like nervøs for neste gang.....[8|]
ORIGINAL: solisolden Så heldig du er :) jeg kommer til å være supernervøs på min første UL!!! ja men du skal se det går bra[:)] kommer til å være like nervøs for neste gang.....[8|]