UL i dag

Fleur

Gift med forumet
I dag har vi vært på ultralyd.

Lille gullet i magen lå med ryggen til og var langt ifra noen linselus, men h*n viftet med armer og bein og alt så ut til å være i den skjønneste orden, så det var utrolig deilig!!!

Har jo vært litt bekymra siden jeg ikke får i meg mat og veier så lite, men det gikk ikke ut over ungen.

Min egen termin er 11. januar og da vi var på UL i uke 9 viste den 13. januar, men i dag ble jeg flyttet bakover til 17. januar.

Har jo ikke noe å si så lenge jeg ikke blir gående to uker over termin (sist fikk jeg fire dager over), men jeg vet jo at jeg har 23 dagers sykluser, det har jeg alltid hatt, og jeg vet jo når vi lagde den lille huleboeren, så 17. kan det ikke være uansett. Men men, det er jo ikke noen krise.

Måtte tilbake i slutten på oktober for morkaka mi lå ikke helt der de ville at den skulle ligge, men de pleide visst å flytte på seg, så får satse på at det skjer.

Og - så, kjønn? Fikk vi vite det? Ja.

Vil dere vite det? Ja?

VI VENTER..........

EI LILLESØSTER [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Så gøy! Gratulerer med prinsessa![:D] Morkaka flytter nok på seg ja. Er fortsatt god plass inni der, men bra dere blir fulgt opp![:D]

ORIGINAL: Badeand*

Så gøy! Gratulerer med prinsessa![:D] Morkaka flytter nok på seg ja. Er fortsatt god plass inni der, men bra dere blir fulgt opp![:D]

Sign...[:)]

Back
Topp