UL I DAG!!

Jippi Ananas

Forumet er livet
Alt var bra med den lille. H*n låg bare og gjemte seg, ville ikke riktig vise seg fram da. Sikkert litt sjenert. [:D]
Skal på ny ul i uke 32 for morkaka låg litt langt ned, men jm regnet med at den trakk seg mer oppover sammen med livmora etterhvert. Så vi får håpe på det. [:)]

åååå så koselig:) så skjønn:) bare sjarmerende å være sjenert:)

Jeg var selv på en ul for snart 2 uker siden og vi håpet at vi skulle få vite kjønnet... Men babyen hadde helt andre tanker om det.... H*n lå med beina i kryss bare for å forsikre seg om at vi ikke skulle få se noen ting!!!
Skal igjen på ul på kommende mandag og da håper vi h*n er mer medgjørlig. Det er sikkert bare på grunn av min nysgjerrighet h*n lå med beina i kryss

Å kor heldig du er som har fått kika!! Gler meg til det er vår tur! Vi må vente til den 21.08...

He he, de er skikkelig rare altså. Med Jonathan var det heller ikke noe problem å se hva det var, han og spredte beina. [:D]
Men i dag ville vi ikke vite hva det blir, men jeg tror nesten det er en gutt for han hadde hånda si "der nede", det er jo bare såååå typisk gutt! [;)]

Back
Topp