Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fikk se at hjertet slo, at det bare var én inni der (heldigvis), og så ble jeg satt 3 dager tilbake - ny termindato; 31. januar - godt jeg holder meg i januargjengen![:D]
Blir spennende for min del og se på ul i ca. uke 18 om terminen stemmer helt....Slet med ustabil syklus så legen sa at den terminen jeg fikk kunne hende ble litt forandret etterhvert.Trodde selv at jeg var litt lenger på vei da jeg fant det ut.Håper iallefall at jeg blir værende i januargjengen,trives så godt her. Må vel også få laget meg en ticker snart,er ikke såå altfor god på dataen men skal vel få det til[:)]
Gynekologen sa også til meg at en endelig termindato kom muligens til å bli endret ved en senere ul.
Du må bare spørre om ticker-greiene hvis du blir sittende fast - måtte ha hjelp selv jeg. Skal legge meg no, men bare bombarder meg med pm i morgen hvis du trenger hjelp[:)][:D][;)] God natti-natt[:)]