UL i dag

Mulan16

Blir kjent med forumet
Så gikk det ikke denne gangen heller. Hadde bare vokst 0,5 mm siden sist uke. Så blir det medicinsk abort.

Håper alle andre spirer vokser seg helt til Juli :) lykke til alle sammen! :)
 
Ånei Mulan16 :( Føler så med dere og krysser fingrene for at spiren sitter fast ganske snart <3
 
Men er det så lite da?! Hvor mye hadde de forventet at den skulle vokse? Hvor stor var den sist? Unnskyld hvis jeg ripper oppi noe som kanskje har vært en tøff avgjørelse altså....du trenger ikke svare hvis du ikke vil!!
 
Så gikk det ikke denne gangen heller. Hadde bare vokst 0,5 mm siden sist uke. Så blir det medicinsk abort.

Håper alle andre spirer vokser seg helt til Juli :) lykke til alle sammen! :)

Uff, så utrolig trist :(
Håper den sitter igjen snart!
 
Men er det så lite da?! Hvor mye hadde de forventet at den skulle vokse? Hvor stor var den sist? Unnskyld hvis jeg ripper oppi noe som kanskje har vært en tøff avgjørelse altså....du trenger ikke svare hvis du ikke vil!!
Jeg lurer på det samme... jeg har ikke satt meg ordentlig inn i hvor mye et foster skal vokse før det ikke er forenelig med liv eller noe sånt.. men ufattelig trist :( sender deg en sinnsykt varm klem ❤
 
Men er det så lite da?! Hvor mye hadde de forventet at den skulle vokse? Hvor stor var den sist? Unnskyld hvis jeg ripper oppi noe som kanskje har vært en tøff avgjørelse altså....du trenger ikke svare hvis du ikke vil!!

Det går bra. Den var 2,5 mm for 8 dager siden og kun 3 mm i dag. Så det var ikke så godt. Jeg var selv i tvil, men 1 time etter scanning startet jeg å abortere selv. Helt merkelig.
 
Det går bra. Den var 2,5 mm for 8 dager siden og kun 3 mm i dag. Så det var ikke så godt. Jeg var selv i tvil, men 1 time etter scanning startet jeg å abortere selv. Helt merkelig.

Åh, ja! Jeg leste 0,5 cm jeg.... :( Så utrolig trist :(
 
:( nei huff... Dette var trist ❤ Jeg holder meg litt inne på prøve forumet også for å heie frem andre. Så jeg håper på å se deg i en termin gruppe igjen snart!
 
Så trist :( håper spiren klamrer seg fast neste gang ♡
 
Back
Topp