UL i dag

Mulan16

Blir kjent med forumet
Var på UL i dag. Der var det en liten bønne som målte til 5+2. Ny scanning på Onsdag om en uke, men legen er optimistisk og tror det er en slow starter. Så nå må vi bare vente å se... det ble ihvertfall en anderledes dag enn jeg hadde trodd :)
 
Så godt å høre, veldig skummelt å tenke på at du ble sendt til å få abortkur før de i det hele tatt viste:shy:
Men så godt at det var en fin liten bønne der:happy:
 
Oi, så spennende og gode nyheter:)
Håper alt går bra og at du får gode nyheter neste uke også❤️
 
Så fint å lese. Håper spira vokser og trives hele svangerskapet ut!
 
Sniker litt fra mai. Dette var gode nyheter :) jeg var på ul etter blødninger i uke 5/6. Dro til gyn da jeg trodde at jeg var 6+3. Hun målte frøet til 6+0, og vi kunne ikke se hjertet tydelig. Kom tilbake en uke senere. Ble da målt til 7+1 og så tydelig hjertet banke :)
 
Sniker litt fra mai. Dette var gode nyheter :) jeg var på ul etter blødninger i uke 5/6. Dro til gyn da jeg trodde at jeg var 6+3. Hun målte frøet til 6+0, og vi kunne ikke se hjertet tydelig. Kom tilbake en uke senere. Ble da målt til 7+1 og så tydelig hjertet banke :)

Så blir man litt nervøs! Godt dere fikk komme tilbake en uke senere :) utrolig hva bare en uke kan gjøre :)
 
Så godt å høre! Krysser fingre og tær for at alt er bra den med den lille spiren:Heartred
 
Back
Topp