UL i dag

Takk, jenter! Har vært en bissi dag her i dag, så ille fått oppdatert. Alt så fint ut. Ligger på riktig plass, og størrelsen passer med antall uker.

Hun sa ingen ting om hjerteaktivitet, men hun presiserte veldig hele tiden at jeg bare var der for å sjekke hvor den lå Skulle liksom ikke få noe ekstra. Hun printet faktisk ut et bilde som hun bare krøllet sammen og kaster. Makan!

Så da er det vel bare å bestille privat UL i uke 11, eller deromkring?
Bah?!?! För en läkare , där tror jag hormontrollet i mig hade tagit över och fått henne att visa hjärtat å få ett bilde .

Bra att allt var som det skulle :p
Ja, uke 11-12 låter bra :)

Bra at alt så fint ut.... men for en tulling du har vært borti da :( det kan jo ikke ha kostet henne en halv kcalori å sjekke om hjertet slo :o også å krølle bildet?!?... jeg hadde sikkert begynt å gråte :p haha.

Hm, ja. Jeg er ikke så følelsesmessig involvert i dette enda, siden jeg har har holdt muligheten for exu åpen hele tiden.

Men jeg reagerte likevel på at hun var litt dust, og synes at folk som har det der som jobb bør gå inn for å være ekstra hyggelige. Sjansene for at jeg ville reagert sterkt på oppførselen hennes, er jo rimelig høy!

Godt å høre <3 noen leger ser ikke etter hjerteaktivitet før enda litt senere, for de er redde for å skape frykt og redsel om de ikke finner den.

Back
Topp