Som jeg har mast om en stund nå, var vi på privat ultralyd i dag. Angrer ikke et sekund! Har vært så bekymret, og det var herlig å få bekreftet at alt er akkurat som det skal
Nurket viste oss alt mulig, hikka, vinka, gjespa, suttet på en tommel, og sprella som bare det! Vi fikk til og med vite veldig sikkert at det er ei lita jente
Navlestrengen lå mellom beina lenge, men ultralydjordmor var så tålmodig. Ikke en eneste liten antydning til utovertiss i hvert fall
Hjertelyden lå på ca 150, som også tyder på jente visstnok. Så da kjøpte jeg likeså første jenteplagg i dag. Ble kun satt fram en dag, så terminen ser ut til å stemme godt. 14+5 i dag. Så lettet og glad nå!

Navlestrengen lå mellom beina lenge, men ultralydjordmor var så tålmodig. Ikke en eneste liten antydning til utovertiss i hvert fall

Så gøy å høre hvordan dere hadde det og hva dere fikk se på ultralyd.
Jeg var på svangerskapskontroll tidligere denne uken og fikk høre på hjerteslagene til lille spiren, pulsen var på 155. Det er enda to uker til ultralyd og vi gleder oss veldig. Er så spent på hva vi får.