UL i dag

Amber

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Som jeg har mast om en stund nå, var vi på privat ultralyd i dag. Angrer ikke et sekund! Har vært så bekymret, og det var herlig å få bekreftet at alt er akkurat som det skal :) Nurket viste oss alt mulig, hikka, vinka, gjespa, suttet på en tommel, og sprella som bare det! Vi fikk til og med vite veldig sikkert at det er ei lita jente :) :HeartpinkNavlestrengen lå mellom beina lenge, men ultralydjordmor var så tålmodig. Ikke en eneste liten antydning til utovertiss i hvert fall :p Hjertelyden lå på ca 150, som også tyder på jente visstnok. Så da kjøpte jeg likeså første jenteplagg i dag. Ble kun satt fram en dag, så terminen ser ut til å stemme godt. 14+5 i dag. Så lettet og glad nå!

IMAG0649_.jpg IMAG0650_.jpg

Åå grattis med jente :) så koslig å se masse bevegelser og få vite kjønn da. "Min" har også hvilepuls på 150 så kanskje jeg har en jente jeg også da❤❤

Så herlig:) gratulere@

Aww så herlig! :) Gratulerer med en liten jente :)

Åå grattis med jente :) så koslig å se masse bevegelser og få vite kjønn da. "Min" har også hvilepuls på 150 så kanskje jeg har en jente jeg også da❤❤

Veldig herlig! :) De sier jo så at dersom hjertet slår mer enn 140 slag i minuttet er det stor sannsynlighet for at det er jente (:

Gratulerer så mykje. Kor deiligt med gjennomført UL! Flotte bilder.

Her og sa dei at hjertelyden var 150, så då tenkte eg "jepp, endå ei jente", men det var det visst ikkje ;-)

Gratulerer så mykje. Kor deiligt med gjennomført UL! Flotte bilder.

Her og sa dei at hjertelyden var 150, så då tenkte eg "jepp, endå ei jente", men det var det visst ikkje ;-)

Takk! Plutselig dukker det opp en liten til OUL, kan vel ikke være 100% sikker så tidlig :p ultralydjordmoren dristet seg til å si at hun var 80-90% sikker på at det var jente da. Hun skal mest sannsynlig skal ta OUL på meg også, moro om det da viser seg at hun tok feil. Haha :)

Hurraaaa :D

Gratulerer så mye! :) Så spennende. Angrer på at jeg ikke har tatt privat ultralyd... Nå er det bare to uker til oul, så da får jeg bare vente. Fine bilder du har fått :D

Gratulerer med liten jente! SP gøy å vite så tidlig da ^-^

Gratulerer så mye! :) Så spennende. Angrer på at jeg ikke har tatt privat ultralyd... Nå er det bare to uker til oul, så da får jeg bare vente. Fine bilder du har fått :D

Takk :) to uker går fort! :) jeg har fortsatt 4 uker igjen til OUL, og syns rett og slett det ble for lenge å gå så bekymra som jeg var.

Takk :) to uker går fort! :) jeg har fortsatt 4 uker igjen til OUL, og syns rett og slett det ble for lenge å gå så bekymra som jeg var.

Ja, det skjønner jeg godt :) legen min har ul-apperat, derfor har det vært ganske lite bekymret ;) ikke noe særlig å gå rundt å være urolig for at noe skal være galt...

Gratulerer (",)

Ja, det skjønner jeg godt :) legen min har ul-apperat, derfor har det vært ganske lite bekymret ;) ikke noe særlig å gå rundt å være urolig for at noe skal være galt...

Åh så herlig! Tror jeg trengte å se at det faktisk er et menneske inni der, og ikke bare en liten ugjenkjennelig celleklump :p Nå kan jeg slappe av frem til OUL :)

Gratulerer så mye med jente :D Var selv på ultralyd onsdag uke 14+3 og fikk vite at vi venter en gutt ❤ Såå gøy å se at fosteret utvikler seg og ligner mer på en liten baby :-)

Gratulerer så mye med jente :smiley-bounce015 Så gøy å høre hvordan dere hadde det og hva dere fikk se på ultralyd. :angel8 Jeg var på svangerskapskontroll tidligere denne uken og fikk høre på hjerteslagene til lille spiren, pulsen var på 155. Det er enda to uker til ultralyd og vi gleder oss veldig. Er så spent på hva vi får. :angel13

Back
Topp