*Novemberhåp*
*Lykkelig*
Er såååå spent! Skal på tidlig ul i kveld, å jeg er så sykt spent! Er 14 i dag, så håper han kan se kjønn!
håper bare alt er bra med den lille<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg klarte ikke vente lengreÅå så spennendeLykke til!! Jeg har også tenkt å bestille ul i uke 14/15 i håp om å se kjønn og at alt r bra.
Tusen takkSå gøy! Masse lykke til og håper den lille vil vise frem hva han/hun er![]()
Tusen takkSå spennendelykke til
![]()
håper den lille vil vise fram kjønnet til deg!!
sist jeg var på ul så den lille med beina i kryss så vi fikk ikke sett kjønnetTusen takkdet håper virkelig jeg også
![]()
Herligsist jeg var på ul så den lille med beina i kryss så vi fikk ikke sett kjønnetmen ble tipset her inne om å drikke kald drikke rett før ul, å viss den ligger med beina i kryss om å hoste litt
så viss du skulle vær uheldig kan du jo alltids prøve de tipsa, eventuelt snu deg litt til siden
blir spennende å høre etterpå
![]()
Det forstår jeg veldig godtJa jeg klarte ikke vente lengreHehe hvor langt er du nå da ?
Venter på å komme inn nå! Skal skrive etterpåDet forstår jeg veldig godtjeg er 13 uker i morgen. Lyst å bestille time om en uke eller to
spent på hvordan d gikk m deg idag??
Det går så fintVenter på å komme inn nå! Skal skrive etterpånervøs som pokker
Hehe