UL I DAG

Anja89

Betatt av forumet
Var på ul idag, grua meg veldig! Er 6+4 idag, så håpet det var noe å se. Dama gliste stort å sa at jeg var myyye lengre enn 6+4 , nemelig 7+6!! Fikk sett en søt liten nøtt imagen, å gleder meg over å ha nådd 8 uker i morgen :laughing002 :blob5

Så god tilbakemelding:D

Var på ul idag, grua meg veldig! Er 6+4 idag, så håpet det var noe å se. Dama gliste stort å sa at jeg var myyye lengre enn 6+4 , nemelig 7+6!! Fikk sett en søt liten nøtt imagen, å gleder meg over å ha nådd 8 uker i morgen :laughing002 :blob5
Så bra:)) Koslig og er kommet lenger da! Men hvordan kan du ha kommet over en uke lenger enn du trodde? Hadde du ikke regelmessig menstruasjon?

Siden jeg er helt ny på dette... Hvordan kan man ikke være sikker på hvor langt man er? Pga av at man kanskje kan ha hatt eggløsning mye før man trodde?

Så bra:)) Koslig og er kommet lenger da! Men hvordan kan du ha kommet over en uke lenger enn du trodde? Hadde du ikke regelmessig menstruasjon?

første dag i sist mensturasjon var 4august, så har jeg hatt sykluslengde altfra 24-28 dager. Så denne gangen kom eggløsningen tydeligvis veldigt tidlig, alså 9august som Gynekologen sa! Vet ikke hvordan det er mulig å ha så tett eggløsning når min mesturasjon varer i 4-5 dager, men det var det visst! :angel8

Siden jeg er helt ny på dette... Hvordan kan man ikke være sikker på hvor langt man er? Pga av at man kanskje kan ha hatt eggløsning mye før man trodde?

Det har sikkert noe med det å gjøre! Når vi prøvde, men ikke lykktes, så hadde jeg en syklus altfra 24-28 dager, alså eggløsning på dag 12 ca. Men eggløsningen kom visst mye tidligere enn forventet

Back
Topp