UL i dag

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Alt var bra, men de klarte ikke å sjekke hjertet og ryggsøylen 100% pga måten HAN lå på og fordi uke 18 vist er litt tidlig i mange tilfeller. Så de ville ha meg tilbake om 2 uker, men da er jeg på ferie så de har sendt med meg brev og beskjed om å kontakte føden på Gjøvik (evt Lillehammer) for å få de til å sjekke det nærmere. Det sku ikke være noe problem sa de her. Ellers ligger morkaka forran (mot min mage), men det var ikke noe problem :) Terminen er flytta 1 dag frem til 8 desember. Og ja, feelingen min har stemt de siste ukene, vi skal få enda en flott gutt :rørt:
 
Gratulerer med gutt og flotters at alt var som det skulle!

Så godt at du blir fulgt skikkelig opp når det er noe de ikke får sjekket 100%, og så heldig du er som får se babyen ennå en gang om noen uker :)
 
Alt var bra, men de klarte ikke å sjekke hjertet og ryggsøylen 100% pga måten HAN lå på og fordi uke 18 vist er litt tidlig i mange tilfeller. Så de ville ha meg tilbake om 2 uker, men da er jeg på ferie så de har sendt med meg brev og beskjed om å kontakte føden på Gjøvik (evt Lillehammer) for å få de til å sjekke det nærmere. Det sku ikke være noe problem sa de her. Ellers ligger morkaka forran (mot min mage), men det var ikke noe problem :) Terminen er flytta 1 dag frem til 8 desember. Og ja, feelingen min har stemt de siste ukene, vi skal få enda en flott gutt :rørt:
Gratis med gutt ;) samme her! Vi har termin 8 des også :)


❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤
 
Sniker litt fra Septermber her! Har snoket litt innimellom siden du hang med oss før, og synes det er så koselig å lese dette nå! Gratulerer så mye med gutten i magen! :)
 
ImageUploadedByBV Forum1373432612.374060.jpg

Her er Lillebror :)

Han var ikke spes ivrig på å bli tatt bilde av (kan godt vise frem utstyret, men ikke ansiktet.. Hehe), så dette ble det beste bildet.
 
Back
Topp