Ul i dag

Spinners

Glad i forumet
Da har også jeg vært på tidlig ul i dag :-) Så ei lita reke på 1 cm med ett bankende hjerte!! Herlig!! Da er jeg ikke kvalm uten grunn!! ;-) Fikk også lov å komme tilbake om 5 uker,for å sjekke at det fortsatt sto bra til ;-)

*venter nr.2 den 8.2.2014*
-tasting fra telefonen-

Så gøy:) d må føles så lettende. Jeg skal på UL ikveld. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg før den tid hehehe;)

Termin 9.februar med første frøet:)

Gratulerer!! :-)

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Så kjekt å få vite at der der en liten inni d med bankende hjerte:)

Så gøy!

Skal selv på tidlig ul den 27 :-) Gleder meg til å høre hjertelyd. Blir nok litt mer virkelig + at du får se/høre grunnen til all uvellheten (for min del hvertfall) men alikevell syns at det er veldig værdt det... :-)

Fikk du ul-bilde, eller er det for tidlig??

Så bra:)

Så moro.

Jeg fikk ett bilde, men er jo så lite alt enda ;-)ImageUploadedByBV Forum1371496122.882061.jpg lille reka <3

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Så herlig å se bilde:) synes det er fantastisk hvor tidlig vi kan se liv:)

Termin 13.februar med første frøet:)

Så fantastisk!! Herlig å få det skikkelig bekrefta slik ❤❤

Førstemann: 31.aug-09 ❤
Andremann: ventes 7.feb-14 :))

Fikk du ny termin?

Nei,var ikke snakk om termin egentlig.Klinikken for forsøket regner 7 uker om torsdagen,ul sa 7 uker nå.. Så noen dager fra eller til spiller ingen rolle for min del. Jeg vet jo når egget ble satt inn ;-) Så da får vi se hva de sier på oul :-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Nei,var ikke snakk om termin egentlig.Klinikken for forsøket regner 7 uker om torsdagen,ul sa 7 uker nå.. Så noen dager fra eller til spiller ingen rolle for min del. Jeg vet jo når egget ble satt inn ;-) Så da får vi se hva de sier på oul :-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-
Åja stemmer. Hadde glemt av at du hadde satt inn.. Beklager:p

Ikke noe problem ;-) Er ikke lett å ha oversikt over alle da :-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Ikke noe problem ;-) Er ikke lett å ha oversikt over alle da :-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-
Nei det er helt sant hehe;) fårvellitt mer oversikt etterhvert som tiden går:)det blir gøy:)

Back
Topp