ul i dag

_venter_

Elsker forumet
I går hadde jeg en liten blødning med friskt blod. Trodde aldri eg sko få ul i dag. Men jaggu tok eg feil. Etter kl. 2 har eg svar på om mine to lever.
 
Lykke til idag og håper du kommer tilbake med gode nyheter. Krysser fingre for deg.
 
Tusen takk er sååå redd
 
Masse lykke til! Hvis du ikke blør noe mer nå er det sikkert helt fint :) jeg hadde også litt blod mandagskvelden og rushet til ul på tirsdag der jeg fikk se en sprellende liten en med bankende hjerte :) håper du får samme opplevelse (men 2 isteden for 1).
 
I går hadde jeg en liten blødning med friskt blod. Trodde aldri eg sko få ul i dag. Men jaggu tok eg feil. Etter kl. 2 har eg svar på om mine to lever.
Hei! Sniker fra oktober. Jeg har blødd friskt blod i mange uker nå og føydd ut og inn av sykehuset på ul, men alt har vært fint!! :) legen sa det var ganske normalt å blø, men alle forbandt det med abort. Er det tvillinger? Uansett greit å få sjekket det :) Stor klem!!
 
Hei! Sniker fra oktober. Jeg har blødd friskt blod i mange uker nå og føydd ut og inn av sykehuset på ul, men alt har vært fint!! :) legen sa det var ganske normalt å blø, men alle forbandt det med abort. Er det tvillinger? Uansett greit å få sjekket det :) Stor klem!!

Såååå utrolig fint sakt av deg ble rørt her. Tusen takk for gode ord. Ja vi venter to eggede tvillinger:) takk sjønne du
 
Såååå utrolig fint sakt av deg ble rørt her. Tusen takk for gode ord. Ja vi venter to eggede tvillinger:) takk sjønne du
Bare hyggelig, vet akkurat hvordan du har det. Er vondt å være redd! Håper alt er fint, oppdater etter ul :) klem
 
Masse lykke til! Hvis du ikke blør noe mer nå er det sikkert helt fint :) jeg hadde også litt blod mandagskvelden og rushet til ul på tirsdag der jeg fikk se en sprellende liten en med bankende hjerte :) håper du får samme opplevelse (men 2 isteden for 1).
tusen takk for gode ord hjelper en redd sjel. Hjelper å lese dette. Håper bare så dere sier at det er normalt :) har bare negativt med blødninger. Men vi for se nå etter kl 2 har jeg fasit
 
Må bare si jeg er så takknemlig for jeg har dete tuuuuusen takk
 
Dere skal det stå laughing4
 
Masse lykke til :) Skal krysse fingrene for at alt går bra for deg!
 
Masse lykke til, håper begge har det bra inni der. vet hvor nervepirrende den situasjonen er.

Hadde en sterk blødning selv for ca 3-4 uker siden, trodde jeg hadde mista for så mye har jeg aldri blødd før i svangerskap. Gikk til legen ett par dager etterpå og han fant ingenting på UL, så da trodde vi at vi hadde mistet. Men han tok i tillegg blodprøve, en på onsdagen og en på fredagen og HCG hadde steget noe vanvittig, så det var heldigvis et sikkert tegn :)
 
Oj dette kan gjøre oss gal. Lykke til du også
 
Oppdatert i ny tråd
 
Back
Topp