UL i dag :)

Mrs.H.

Glad i forumet
Juli13-jentene
Så lettet ..der var det en sprell levende liten baby med 174 i hjerteslag og 9 cm crl :) .. men jordmoren ville ikke si med sikkerhet hva det var.. o_O

.men er så glad for at alt var bra.. magesekk og blære var fint fylt med væske som følge av at H*n er begynt å svelge :) fantastiske disse små.. :) nå er det bare å vente til den ord.ul om 3 uker å se hva den lille er :)
Helt forelsket i den lille ..kommer til å slite ut de nye bildene:love7
kan endelig gå å kjøpe meg litt nye klær xsmile5

Så flott!:)

Så herlig :) :)

Så deilig :-) Høres ut som noe å glede seg til!!

Så herlig!!! :)

Så herlig! :-) Flott at alt var bra! :-)
Var det privat ultralyd?
Kan det være en jente, siden fosterlyden var så høy?
Jeg fikk gjetting på gutt med 120 (bare fosterlyd da, ikke ul.). <3

Har du barn fra før, og hvilket kjønn?
Det blir veldig bra uansett, men veldig spennende å vite også! :-)

Blir brått usikker jeg, om jeg vil vite det. Da forsvinner jo så mye av spenningen! ;-)

Så herlig! :) Flott at alt var bra! :)
Var det privat ultralyd?
Kan det være en jente, siden fosterlyden var så høy?
Jeg fikk gjetting på gutt med 120 (bare fosterlyd da, ikke ul.). <3

Har du barn fra før, og hvilket kjønn?
Det blir veldig bra uansett, men veldig spennende å vite også! :)

Blir brått usikker jeg, om jeg vil vite det. Da forsvinner jo så mye av spenningen! ;-)
dette blir vårt første barn!ja dette var privat... , og den stemmer helt perfekt med hjertelyden vi talte med doppleren..

så har hørt at høye slag gir ett tegn på jente.. men er så rart ..jeg har liksom ikke noe følelse på hva som helst kjønn..er egentlig litt glad for det..det gjorde liksom ikke noe å ikke få vite kjønnet i dag..

bare så glad når jeg så hjertet! og H*n var blitt større! jeg har ikke tålmodighet til å vent til sommeren..så jeg vil vite :p

dette blir vårt første barn!ja dette var privat... , og den stemmer helt perfekt med hjertelyden vi talte med doppleren..

så har hørt at høye slag gir ett tegn på jente.. men er så rart ..jeg har liksom ikke noe følelse på hva som helst kjønn..er egentlig litt glad for det..det gjorde liksom ikke noe å ikke få vite kjønnet i dag..

bare så glad når jeg så hjertet! og H*n var blitt større! jeg har ikke tålmodighet til å vent til sommeren..så jeg vil vite :p

Jeg hadde magefølelse på jente forrige gang, og da lå fosterlyden på over 140.
Nå har jeg motsatt magefølelse, og fosterlyd på 120.
De to andre her hjemme tror jente igjen.

Det er jo bra å ikke stresse med det da!
Jeg ble også overlykkelig over fosterlyd, for da visste jeg at h*n lever! Og da blir kjønn så uvesentlig egentlig.
Men må innrømme at det er herlig å leve litt i den gjettefasen, det er jo som med julen; man vil helst vente lengst mulig med å åpne gavene, for når de er åpnet er litt av den magien med det ukjente borte.
Liker å ikke vite, og bare fantasere. Hi hi! :-)
Herlig å være litt nysgjerrig, og lure på noe som man må vente på.
Fire uker igjen til ordinær ultralyd her.

Jeg hadde magefølelse på jente forrige gang, og da lå fosterlyden på over 140.
Nå har jeg motsatt magefølelse, og fosterlyd på 120.
De to andre her hjemme tror jente igjen.

Det er jo bra å ikke stresse med det da!
Jeg ble også overlykkelig over fosterlyd, for da visste jeg at h*n lever! Og da blir kjønn så uvesentlig egentlig.
Men må innrømme at det er herlig å leve litt i den gjettefasen, det er jo som med julen; man vil helst vente lengst mulig med å åpne gavene, for når de er åpnet er litt av den magien med det ukjente borte.
Liker å ikke vite, og bare fantasere. Hi hi! :)
Herlig å være litt nysgjerrig, og lure på noe som man må vente på.
Fire uker igjen til ordinær ultralyd her.
ja er spennende.. men jeg er jo en av de som bare må knipe litt på pakkene da :p ja jeg ser nå gleden med voksende mage og mer rolig het over meg selv :) og alle rundt oss har liste over "kjønn,dato,vekt,lengde,kl-slett,og hår /ikke hår!! så kjekt med en fantastisk familie og svigerfamilie :)

Back
Topp