UL- i dag..

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP

Alt var bra med den STORE jenta vår

Hun så ut til allerede å være større enn broren var da han ble født  - ca 3300g nå
(Legen sa vi kunne regne med en feilmargin på +/-300 på den målingen, da)
(JRjr var jo 2865 da han ble født 5 dager før termin)

Om jeg går til termin med henne kunne jeg regne med en baby på 3,9-4kg
Ikke unormalt stort - og legen mente det ville være en helt normal vekt for å være MITT barn. (Jeg er jo ikke akkurat så liten, da)
Han mente også at JRjr sannsynligvis hadde opplevd en morkakesvikt på slutten, og at det var derfor han ble så liten. Siden vesla allerede er større er det jo ikke så skummelt, lenger, synes jeg, da

Nå GLEDER JEG MEG til fødselen - endelig

Ååååå nå ble jeg glad!!! Så herlig å høre Fiorelina!![:)]

ORIGINAL: Emmeline

Så bra at alt sto bra til[:)] deilig å bare kunne slappe helt av de siste ukene.

[:)]

Så bra at alt sto bra til[:)] deilig å bare kunne slappe helt av de siste ukene.

Bra at alt er i orden[;)]

Ja, jeg var jo mye bekymret fordi JRjr var så liten da han kom, og de ville følge ekstra opp denne gangen..

Men siden hun allerede er passert 3 kg kan hun egentlig få komme NÅRsomhelst for meg[:D]

(Hihi - søndag hadde vert fint - da er det 3uker+1 dag til termin, men det er svigerfar sin 50årsdag, så det hadde jo vert veldig hyggelig å få gi han et barnebarn i bursdagsgave, da[;)][:D])

ORIGINAL: @dnim

ORIGINAL: 4barnsmor snart

ORIGINAL: @dnim

Ja, nå er jeg ganske letta[:D]

ORIGINAL: lillegullet

Bra det stod fint til med lille snuppa[:D]

[:)]

Så flott da! [:)] 
Lykke til videre og med fødselen! [;)]

Så gøy! Nå kan du bare nyte tiden frem til fødselen!

Lykke til![:)]

Back
Topp