UL i dag!

***Snuppesnella***

Blir kjent med forumet
I dag har jeg vært på ultralyd, og jeg så et bittelite hjerte slå!:) Jeg er så glad!:) Det skal bli en nydelig liten baby!:)

Legen mente at jeg er en uke kortere på vei enn jeg trodde, så nå er jeg kun 5+6 igjen. Dette gjorde meg veldig bekymret, ettersom jeg testet positivt så utrolig tidlig. Etter beregningene mine var jeg bare 3+5 dag jeg testet posivt, og nå var jeg plutselig bare 2+5!
Men man kan visst teste positivt så tidlig som på to uker, det er jo helt utrolig. Det er jo rett etter eggløsningeng, det.... Det trodde jeg ikke! Han regnet ut hvilken dato jeg tidligst mulig kunne testet positivt, og jeg testet positivt noen dager etter det...... Må visst ha begynt å produsert hcg skikkelig tidlig denne gangen!

Hjertet slo jo, og alt så heeelt normalt ut. Dette må gå veien! Fikk heldigvis ny time til ultralyd igjen om en uke så jeg kan bli beroliget![:D]

Så deilig[:)]

ORIGINAL: Julia09

Så deilig[:)]

Så fantastisk herlig!

[:)]så flott! herlig å høre! jeg testet pos 2+5 sist gang ifølge legens beregninger! ikke i følge mine! :)

sign [;)]

ORIGINAL: Sofiesmamma

[:)]så flott! herlig å høre! jeg testet pos 2+5 sist gang ifølge legens beregninger! ikke i følge mine! :)

Det var godt å høre, Sofiesmamma... Synes det var utrolig tidlig å teste positivt....... Men da går det vel an, da....![:D]

Så bra at alt sto bra til!!
Når jeg tok ul med snuppa så ble terminen flyttet slik at jeg hadde testet positivt 2+6 eller 3+0[:-]

Denne gangen testet jeg svaaaaaaaaaaaakt pos 3+1, så blir veldig overrasket om jeg blir satt tilbake på ul[:-][;)]

Herlig herlig!! [:D][:D] 

åh så koselig. fantastisk å se ett pittelite hjerte slå. blir nok en kjempenydelig baby

Back
Topp