UL i dag

2prinsesser1prins

Glad i forumet
Var på ultralyd i dag, var heldigvis bare 1 inni der og alt såg helt normalt ut[:D][:D][:D]
Så det var jo kjempe nyheter.. Terminen ble den samme som antatt... 24 mars...

Jepp bilde fekk eg vettu.. Men eg har ikkje scanner så eg får da ikkje inn på dataen.. I så fall må eg ta bilde av bilde og veit ikkje kor bra da blir [8D] Viss da va da du tenkte.. Eg fekk me meg 2 bilder av min skjønne reke...
Eg hadde visst god grunn til å få tidlig ultralyd siden eg har hatt svangerskapsdiabetes med begge jentene mine.. Nå må eg bare sitte å vente te blodsukkeret auker så blir eg henvist til spesialist og masse masse kontroller.. Men det er godt å bli fulgt opp, blei ikkje da med ho eldste så ho blei 5,1 kilo [8D] tatt med KS... Sist gjekk eg på insulin fra veke 29 og han eg var hos i dag (veldig flink spesialist) sa han trudde eg kom til å få da akkurat likt denne gangen.. Men eg veit no ka eg går te [:D] Positive e jo ultralyd kver 14 dag så eg får se mageboeren ofte når eg komme så langt...

ORIGINAL: 2prinsesserogbim

Jepp bilde fekk eg vettu.. Men eg har ikkje scanner så eg får da ikkje inn på dataen.. I så fall må eg ta bilde av bilde og veit ikkje kor bra da blir [8D] Viss da va da du tenkte.. Eg fekk me meg 2 bilder av min skjønne reke...
Eg hadde visst god grunn til å få tidlig ultralyd siden eg har hatt svangerskapsdiabetes med begge jentene mine.. Nå må eg bare sitte å vente te blodsukkeret auker så blir eg henvist til spesialist og masse masse kontroller.. Men det er godt å bli fulgt opp, blei ikkje da med ho eldste så ho blei 5,1 kilo [8D] tatt med KS... Sist gjekk eg på insulin fra veke 29 og han eg var hos i dag (veldig flink spesialist) sa han trudde eg kom til å få da akkurat likt denne gangen.. Men eg veit no ka eg går te [:D] Positive e jo ultralyd kver 14 dag så eg får se mageboeren ofte når eg komme så langt...

Så godt å ha full kontroll over situasjonen og bli fulgt opp underveis=) Ikke noe bedre enn det. Jeg er så misunnelig på deg som har sett den lille reka og til og med fått med bilde hjem som minne....!

så bra da gikk bra på ul... og bra da bare va en der..

ORIGINAL: nr 2 på vei

Trur du bør bytta nick.... Hehe... Nr 2 på vei e jo ute[8D]

ORIGINAL: 2prinsesserogbim

ORIGINAL: nr 2 på vei

Trur du bør bytta nick.... Hehe... Nr 2 på vei e jo ute[8D]

har prøvd men går ikkje[:-][8|]

jo, eg måtte gjer da om og om igjen og da gjekk te slutt

takk... Ja vi får håpe vi som er igjen nå blir her[:D][:D]

Gratulerer så masse med vel overstått ul.
Og så bra at alt var fint inni magelandet og spiren som det bare var en av hadde det fint..
LIker alle disse flotte tilbake meldingene fra tidlig uler jeg..
[:D][:D]

Takk.
Ja klart, da e jo ingenting så e bedre enn da... Og eg nyyyyyte at eg ikkje e nåke særlig kvalm denna gangen.... Og eg begynne å glede meg over svangerskapet, bestilt endel mammaklær i dag og litt klær te små jentene mine... Livet er herlig nett nå vertfall[:D][:D][:D]

Back
Topp