UL i dag... oppdatert

tausa

Glad i forumet
Var på første kontroll i dag... [:)]

Prøvde å høre etter hjertelyden, men ingen respons...
Tok derfor en inv.undersøkelse og legen min trodde kanskje jeg bare var 11 til 12 uker på vei  (trodde jeg var i uke 15 i dag)

Håper at alt er som det skal...

Så han ikke hjertet slå heller?? Han må vel ha sjekket ordentlig om han syntes noe var unormalt eller?

Sorry... Dårlig forklart her ser jeg... (sånn går det når man prater i tlf med søstern og skriver samtidig [8|])

Skal på UL kl 14.00... er  bare såååååå lenge til [:(] Var med fastlegen vi ikke hørte hjertelyden :)

Okay, trodde du hadde hatt inveldig UL og ikke hørt den. Jeg fikk beskjed om at det er vanlig å ikke høre hjertet i uke 15... Noen gjør det og andre ikke! Så skal krysse fingerne for deg at alt er bra!!! Sender seg en stor klem!

Spent på hvordan det går med deg! Håper alt er bra!

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Masse lykke til! [:)]

Håper det går bra og at de finner hjertelyd på ul [:D]

ORIGINAL: fano

Håper det går bra og at de finner hjertelyd på ul [:D]

[:)]

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Håper alt er bra etter UL[:)] Oppdatering?[8D]

samme skjedde med meg, men alt var bra på ultralyd.
de dumme legene altså. mange som ikke kan jobben sin, derfor jeg tror jeg bare skal til jordmor

jeg har helr ikke hørt hjerte lyden hos jormorda enda men e har foran ligene morkake sa di på tidli ulen.men hjerte slo å den sprela

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: **lykkeliten**

ORIGINAL: Svartengel

Alt sto bare bra til med nurket i magen

H*n var 8.2 cm lang fra baken til hode...  Han ville ikke si noe om terminen... Den skulle vi ta på den ord.ul som er 17.09  Men siden nurket va såpass stor, så håper jeg på at terminen min stemmer

Vi så nurket sitt hjerte  og hvordan den boltret og beveget seg inn i sin egen hule

Er bare såååå lykkelig nå  

ORIGINAL: tausa

Alt sto bare bra til med nurket i magen

H*n var 8.2 cm lang fra baken til hode...  Han ville ikke si noe om terminen... Den skulle vi ta på den ord.ul som er 17.09  Men siden nurket va såpass stor, så håper jeg på at terminen min stemmer

Vi så nurket sitt hjerte  og hvordan den boltret og beveget seg inn i sin egen hule

Er bare såååå lykkelig nå  

godt å høre, vi skal på ultralyd samme dag

Så herlig å få vite!!!
Kos deg med magen nå[:)]

Så bra at alt var bra! I følge svangerskapsboka er crl 8 cm i uke 14 og 10 cm i uke 15! så kan jo se ut som om du er ute i uke 14 en plass[:D][:D]

Back
Topp