Ul i dag!!! Oppdatert

mizzie

Glad i forumet
Gulp! Kjenner jeg gruer meg litt nå ja. Håper alt er greit og at jeg får en frisk unge. Har vært heldig en gang...Kan jeg være det en gang til...?
Også håper jeg de kan se kjønn...vil så gjerne vite...[:D]
Skal oppdatere senere i kveld!

Dette var virkelig bra!! Så alt så klart, fingre, tær, hjertet osv... Han var veldig flink til å forklare og vi fikk med en 9 minutters dvd av hele greia!!![:D][:D]
Han kunne ikke se noe galt, ble så utrolig lettet over å høre det.
Fikk også vite kjønn, og det blir

Ei jente!!!

Vi er så heldige å få en av hver...  

Masse masse lykke til..  Det går helt sikkert bra.

Ser frem til å lese oppdateringen senere i dag..  [:D]

Så gøy[:D] Lykke til..

Lykke til med UL i dag.... Venter spent på oppdatering...

Kjempe spennende. Lykke til. Blir gøy å lese oppdatering senere

Lykke til! Gleder meg til oppdateringen!

LYKKE TIL!!!![:)]

Vil også ha dvd[:)] (samboer kan mest sannsynlig ikke være med, og da må jeg gå alene. alle andre er jo på jobb)... Hååååper jeg også får..

ååå, så koselig med jente
gratulerer. [:D](jeg får også jente)

Det at jeg fikk med dvd var noe helt nytt, og det kommer nok til alle etterhvert hvis det blir en hit..(som det sikkert gjør) Kostet 150kr som er litt dyrt...men absolutt verdt!!
Dette var den ordinære ultralyden ja, også skal jeg på 3d i uke 24-25...[:D][:D] 

åh.. så arti!!!! gratulerer med lille pia[:D]
kan dæm se hellt sekkert at det bi ei jenta eller e det det dæm trur det e? lura bære på sidn vi snart ska tell ul, også har vi løst å veta ka det bi..[:)]

Grattis m jente i magen!!!
Så gøy at dere har fått dvd med, håper vi får det å, men tviler på at dem har det her i Bodø.

Nei, det er sant det at det ikke er helt sikkert...
det han sa var: Det ser ut til at det er en jente...hmm...finner ingen guttetiss...
Etter 3 minutter kikket han igjen: Det må være jente, ser bare streker her...
Så det er vel mest sannsynlig.
Finner det helt sikkert ut på 3d[:D]

Takk takk[:D][:D][:D]
Nei, etter å ha hørt på deg og dollface spurte jeg pent om å få ul'en min i larvik istedenfor...[:)]

Gratulere så mye med den lille jenta i magen.. Kjempemorro med en av hver.

Det var det jeg også tenkte da jeg fikk nr 2. Nå når jeg venter nr 4 å har en jente og to gutter, er det ikke fritt for at lysten for at jente nr 2 skal komme melde sin ankomst blir større å større. Skal på UL i morgen, jeg har litt lyst å vite hva det er, men mannen min er mer usikker på om vi skal vite.. Vi har jo lyst til å holde det for oss selv, å ikke si noe til familien hvois vi får vite, men jeg er litt redd for at vi kanskje kan komme til å røpe oss....iallefall om det virkelig blir en jente... Det er så få jenter i familien vår..  Har tre tanter som har fått 11 barn tilsammen, og alle er gutter, i tillegg til min bror to gutter...bare jeg som har den ene jenta..

Back
Topp