UL i dag *oppdatert*

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
Da har jeg vært på UL igjen, og er så glad! For hjertet banket med 169/m, og hele ostepoppen var 21 mm!! Så var så lei meg 2 uker siden at jeg ble flyttet tilbake, men ble flyttet fram igjen! Er 9 hele uker i dag!! Om 2 uker får jeg en UL til, og kanskje en i uke 13 og ♥ bebisen bevegde på seg, men akkurat da så jeg ikke på skjermen....

Klokka 11 skal jeg få min 2. UL, håper at hjertet fortsatt banker og at ostepoppen har vokst som det skal!
Er veldig glad for så en bra oppfølging etter mine aborter, men nervepirrende er det hver gang!

Lykke til!  Det blir spennende. Bra du får god oppfølging og blir tatt godt vare på.

Tenker på deg idag!! Gleder meg til super-happy oppdatering senere!!! :-)

Krysser fingrene og ønsker lykke til! :-)

Krysser alt som krysses kan for deg søta

Hehe.. ostepoppen :) Masse lykke til, er sikker på at det går bra!

Lykke til og vi venter spent på oppdatering :-) *klem*

Masse lykke til!! Dette går nok bra skal du se :D

Masse lykke til, satser på at du ligger med gledestårer i øynene og ser på sprelleostepoppen din akkurat nå <3>

oppdatert oppe

Gratulerer, snuppa!! Virkelig gode nyheter!!!

siwo skrev:
Hehe.. ostepoppen :) Masse lykke til, er sikker på at det går bra!

Har stjålet den av noen, husker ikke hvem, men synes det var så morsomt!

Så glad for at alt stod bra til med deg og ostepoppen :-D
Kjempekos med bilde også!! :-D

Det var gode nyheter! <3

Hurra for deg og ostepoppen :D (mmm, fikk lyst på ostepop)

Så utrolig godt og høre=) Er virkelig din tur til og bære frem ett lite nurk  i mai <3

Så bra å høre at alt var fint!! Det GÅR fint denne gangen vet du! :) Gleder meg til oppdatering etter neste ul:)

YEY!! Gratulerer!! :D Sjansen for at det skal gå fint er mye større når man får se et bankende hjerte på tidlig ul :)

*FrkVenter* skrev:
YEY!! Gratulerer!! :D Sjansen for at det skal gå fint er mye større når man får se et bankende hjerte på tidlig ul :)

Tja...dessverre har det aldri vært sånn for meg....men  i uke 9 hadde jeg ikke hatt en UL enda, 1. gang jeg mistet har jeg sett et hjerte med 8+3, 3. gang med 6+5.
Så det følte veldig godt at det banket som bare det, OG at jeg allerede var 9 uker!

Back
Topp