UL i dag. ny termin.

engleungen

Glad i forumet
ja da har vi vært på ultralyd også, den viste at terminen ikke er 12.12 men 25.12. kan bli en spennende jul kan dere si[:D] fikk ikke se hva det blir, men jeg trur fortsatt jente. fikk uklare bilder, babyen snudde seg vekk hele tiden enda de holdt på lenge, skulle tru jeg var prøvedukke for ei lege der. tre kvarter da eller! normalt? vet jeg har et spesilt tilfelle men jaja. babyen stampet på urinblæra mi, er det rart jeg må mye på do visst det er vanlig rutine hos h#n. hehe.alt var fint og lille nurket holdt knyttneven mot haka sånn for å si: hmmnå må dere bli ferdige, jeg vil ha ro. hehe. gleder oss over at alt er bra.

Oi, det får man si.. flyttet to uker frem. Det var jo mye å det da. Fikk du positiv test langt på overtid??

åå så koseli da.. ja de tar seg god tid på UL.. det fill vi erfar i dag.. masse som skal forklares og måles.. men det e jo bare fint.. hihi mer tid sammen med den lille..

det er det som er så rart testet meg dagen før mens ( utolmodig) hehe. vi får se hva som blir rett.
ORIGINAL: emilie83

Oi, det får man si.. flyttet to uker frem. Det var jo mye å det da. Fikk du positiv test langt på overtid??

Back
Topp