Ul i dag igjen

civciv

Elsker forumet
Kl: 15.30 skal jeg på 2. ul. Er uke 6+2 i dag.

Åååå jeg er så redd, så redd, så redd for å ikke se hjertet slår. Selv om jeg våknet opp av en drøm hvor alt var bra. Men da besøkte jeg han legen jeg gjorde i de 3 foregående svangerskapene... Ahhh, blir gaaaaal. Gruer meg sånn. Uansett hvor mye gravid jeg føler meg så vet jeg at det absolutt ikke behøver å være tilfelle. Har jo opplevd flere ganger før at den er død inni der uten at jeg har merket noe. Har jeg panikk eller har jeg panikk i dag?? SKIKKELIG!!! Hva skal jeg gjøre?? Kunne trengt en haug med beroligene men det kan jeg jo ikke ta... [&:] *puste og pese*

Ønsker deg masse lykke til! Du skal nok se at det banker et lite hjerte inni der. [;)]
Klem

Takk for lykke ønskninger ninni.

Det går så bra civciv [:D]
Skal tenke masse på deg i dag, og gleder meg til å høre tilbakemeldingene fra deg senere[:D]
Stor klem

Uff.. Misunner deg ikke den redselen du sitter med.

Men henger meg på ninni her, jeg. Er nok et lite bankende hjerte inni der [:)]

Lykke til [:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Det går så bra civciv [:D]
Skal tenke masse på deg i dag, og gleder meg til å høre tilbakemeldingene fra deg senere[:D]
Stor klem

Takk. Oppdatering kommer så fort jeg er hjemme igjen. Her har jeg i dag vasket og støvsugd, vasket akvarium og i det hele tatt, bare for å slippe å tenke. [&:] Så ikke en god dag for meg egnetlig så langt.

ORIGINAL: TrineBallerine

Uff.. Misunner deg ikke den redselen du sitter med.

Men henger meg på ninni her, jeg. Er nok et lite bankende hjerte inni der [:)]

Lykke til [:)]

Uff, har skikkelig panikkangst tror jeg... [&o]  Håper du har rett og at hjertet banker inni der.

Masse lykke til idag! Vi jenter skal krysse fingre og tær for deg! Og du skal nok se at det er et lite frø der inne med bankende hjerte!!! *sender over litt beroligende støv* [:)][:)]

Hei, jeg har også opplevd det samme som deg, og kan bare si at denne gangen går det bra:)

Lykke til, skal tenke på deg!

ORIGINAL: ninni 1

Ønsker deg masse lykke til! Du skal nok se at det banker et lite hjerte inni der. [;)]
Klem

Signerer!!

[:D]ønsker deg så uendelig masse lykke til i dag.... kommer til å gå så bra så

Masse lykke til! Krysser fingrene for deg! [:)]

ORIGINAL: .lillevims

Masse lykke til idag! Vi jenter skal krysse fingre og tær for deg! Og du skal nok se at det er et lite frø der inne med bankende hjerte!!! *sender over litt beroligende støv* [:)][:)]

Tusen takk for gode ord. Nå skal vi vildeig snart dra... *puster inn det beroligene støvet*

ORIGINAL: Trudelutt72

Hei, jeg har også opplevd det samme som deg, og kan bare si at denne gangen går det bra:)

Lykke til, skal tenke på deg!

Takk, håper du har rett. [:)]

ORIGINAL: *Belle*

ORIGINAL: ninni 1

Klem

Signerer!!

Takk.[:)]

ORIGINAL: linnjune

[:D]ønsker deg så uendelig masse lykke til i dag.... kommer til å gå så bra så

Tusen takk.

ORIGINAL: Alvani

Masse lykke til! Krysser fingrene for deg! [:)]

Takk. [:)]

Lykke til!! Gleder meg til en jublende oppdatering om at du har fått sett et bankende hjerte![:)]

*venter spent på gode nyheteeer* [:)]

Nå er jeg spent! Hvordan har det gått?

Back
Topp