UL i dag. Endelig!

Sommerblomsten

Forelsket i forumet
Da har jeg endelig vært til min første UL og det var en herlig opplevelse! Er så glad for at jeg fikk legen min til å sende henvendelse til Medicus i Tr.heim. Fantastiske folk som jobber der! Det står fortsatt til liv i magen og jeg fikk til og med høre hjertelyden[:)] 128 slag i min og det var akkurat som det skal være. Siden jeg har mistet 3 ganger tidligere, fikk jeg nå et slags tilskudd jeg skal ta de neste 14 dagene før jeg skal tilbake til ny kontroll. Det heter Crinone. Noen som har erfaring med det? Legen kunne ikke garantere at det ville hjelpe men jeg er nå villig til å prøve omtrent hva det skal være[:D] Prisen var nå horribel for en kur på 14 dager, 1068 kr! Trodde jeg skulle ramle på ræva da dama på apoteket sa hva det koster...men men hva gjør man ikke[:D]

Gratulerer, krysser fingrene for at det går bra denne gangen[:)] Var på Medicus i Trondheim 10 aug for ivf og er superfornøyd med alle der jeg og. Har faktisk gått på crinone siden da og alt er nå bra med meg. Etter å ha bet 9000 for sprøyter til ivf er jeg ikke lenger overrasket over prisene på legemidler.....
Skal på UL 5.okt gledermeg masse:-)

O_O Du, jeg betaler i underkant av 600,- kr for en 2-ukers kur  (15 stk) med crinone. Synes prisen du må betale var horribelt! O_O

Jeg har tatt crinone fra positiv test, 3+2. Og skal ta litt over et par uker til fordi det er det jeg har resept til. Legen min påstår at det ikke gir noe effekt etter uke 6, men allikevel så vil jeg i tilfelle liksom. Jeg har jo også mistet 3 ganger før som du. [&:] Derfor har jeg også fått blodfortynnende som jeg tar.

Hvilken uke er du i nå?

Gratulerer så mye med et bankende hjerte. [:D] Krysser alt jeg har for at det går bra for deg denne gangen og at du aldri i livet opplever sorgen av å miste igjen.

ORIGINAL: civciv

O_O Du, jeg betaler i underkant av 600,- kr for en 2-ukers kur  (15 stk) med crinone. Synes prisen du må betale var horribelt! O_O

Jeg har tatt crinone fra positiv test, 3+2. Og skal ta litt over et par uker til fordi det er det jeg har resept til. Legen min påstår at det ikke gir noe effekt etter uke 6, men allikevel så vil jeg i tilfelle liksom. Jeg har jo også mistet 3 ganger før som du. [&:] Derfor har jeg også fått blodfortynnende som jeg tar.

Hvilken uke er du i nå?

Gratulerer så mye med et bankende hjerte. [:D] Krysser alt jeg har for at det går bra for deg denne gangen og at du aldri i livet opplever sorgen av å miste igjen.

Jeg fikk beskjed om at jeg skal ta både morgen og kveld, derfor har jeg fått resept på 30 stk. så da er vel prisen den samme som for deg. Tar du en gang om dagen? Jeg hadde håpt jeg kunne fått begynt med dette tidligere men er ikke bare bare når man bor i utkantnorge og det må søkes av fastlege for å få time. Er jo i uke 7 i dag og hvis det ikke har effekt etter uke 6 er det kanskje bortkasta penger. Jaja får bare håpe det kanskje hjelper litt i hvertfall. Mister jeg igjen, blir det ikke flere prøvinger. Da orker jeg ikke mer. Er jo 38 år nå også og føler ikke jeg orker holde på så mye lenger.

Men som du sier, vi krysser fingrene for at det går bra med oss alle denne gangen[:)]

Da skjønner jeg at prisen ble dobblet. Jeg tar en crinone hver kveld bare. En sånn skal liksom vare i 3 dager egentlig. Uansett hva legen min har sagt til meg så synes jeg du skal ta det slik som din lege sier. Ofte har leger ulike oppfatninger av ting, uten at det ene eller andre er rett eller feil. Om alt går bra så er det verd hver eneste krone jeg betaler for alle disse "medisinene".

ORIGINAL: Sommerblomsten

Da har jeg endelig vært til min første UL og det var en herlig opplevelse! Er så glad for at jeg fikk legen min til å sende henvendelse til Medicus i Tr.heim. Fantastiske folk som jobber der! Det står fortsatt til liv i magen og jeg fikk til og med høre hjertelyden[:)] 128 slag i min og det var akkurat som det skal være. Siden jeg har mistet 3 ganger tidligere, fikk jeg nå et slags tilskudd jeg skal ta de neste 14 dagene før jeg skal tilbake til ny kontroll. Det heter Crinone. Noen som har erfaring med det? Legen kunne ikke garantere at det ville hjelpe men jeg er nå villig til å prøve omtrent hva det skal være[:D] Prisen var nå horribel for en kur på 14 dager, 1068 kr! Trodde jeg skulle ramle på ræva da dama på apoteket sa hva det koster...men men hva gjør man ikke[:D]

Jeg bruker Crinone og jeg betaler 556 kroner for 15 dagers kur. Jeg er også veldig godt fornøyd med Medicus. de er kjempehyggelige der og det ser ut til at de har et godt arbeidsmiljø. fikk du med deg bilder? Jeg var der i går og fikk med meg 3 bilder. Pulsen på min baby var 136 i går. helt utrolig å se og høre hjertelyden

ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: Sommerblomsten

Jeg bruker Crinone og jeg betaler 556 kroner for 15 dagers kur. Jeg er også veldig godt fornøyd med Medicus. de er kjempehyggelige der og det ser ut til at de har et godt arbeidsmiljø. fikk du med deg bilder? Jeg var der i går og fikk med meg 3 bilder. Pulsen på min baby var 136 i går. helt utrolig å se og høre hjertelyden

Ja fikk med bilder[:)] Tror jeg kommer til å fortsette å gå på Medicus selv om jeg egentlig hører til på Orkanger. Stor forskjell syns jeg, og jeg trives så godt på Medicus[:)] Helt tydelig at de har et godt arbeidsmiljø der, og de bryr seg oppriktig om oss som kommer dit. Da jeg ringte for å høre om jeg kunne få time fort, fikk jeg time dagen etterpå og dama jeg snakka med spurte om hvordan jeg hadde det[:)] Føler virkelig at man blir tatt på alvor der ja.

Ååh, gratulerer med hjertelyd ;-)

Back
Topp