Ul i dag :D

Lykke til :D De gjettet da jeg var på UL i uke 12+0. Vet ikke om det stemmer.

Lykke til :D

Jeg var som det, ville gjerne vite 100 pr:). Men har sett at de tar desverre av og til feil selv om de sier de er helt sikre på tidlig ul. Viser seg plutselig å være noe annet på oul likevel, så jeg ville ikke ha kjøpt hele garderoben helt ennå :).

Jeg fikk høre at det var gutt med stoor sikkerhet. Men venter til oul :)

Har vært på ul i dag eg og, for ein herlig opplevelse. <3 Etter mine utregninger skulle eg være 13+2 i dag, men vart satt 3 dager tilbake til 12+6. Eg fikk ikkje vite kjønn, ho sa at ho ikkje kunne sei heilt sikkert så då ville ho ikkje sei gjette nåke heller.

Jeg var som det, ville gjerne vite 100 pr:). Men har sett at de tar desverre av og til feil selv om de sier de er helt sikre på tidlig ul. Viser seg plutselig å være noe annet på oul likevel, så jeg ville ikke ha kjøpt hele garderoben helt ennå :).

Jeg fikk høre at det var gutt med stoor sikkerhet. Men venter til oul :)
Har også is i magen ift shoppingen, selv om jordmor var veldig sikker på gutt. Er ikke så lenge å vente til oul, og babyen kommer ikke noe fortere av at jeg begynner å kjøpe klær til den :p

Ang kjønn fikk min svigerinne på oul og to ul(den siste dager før fødsel i uke 33) etter det bekreftet jente av tre forskjellige leger/jormødre - hun selv føle det ikke kunne stemme og kjøpte kjønnsnøytrale klær. Ut kom det en gutt :P
Jeg hadde jo kjempesterk følelse av gutt fra før uke 4, men etter ul 13+3 som bekrefter gutt har jeg liksom mista den der guttefølelsen litt. Blir spennende å se :)

Så kjekt å høre. ☺ jeg var også på ul i dag, 13 +2. Hun klarte heller ikke å se kjønn. Men det herligste var å se en aktiv og levende baby som sprellet inni der! Alt bra og som du sier det er ikke lenge til oul.

Var på tidlig ul i dag å jordmor var veldig sikker på at det er jente ☺️ er etter mine beregninger 14+4 men hun satte meg tilbake 4 dager så ak 14 uker i dag ☺️☺️

Back
Topp