Ul hos Lundring om en time

Akkurat slik føler jeg det også[emoji119] endelig blir det oul og fødeplass[emoji8] Ja, fader, er så kjedelig å må stikke flere ganger. Og med den lille nåla tar det så lang tid å fylle opp alle blodprøveglassene[emoji23] [emoji54]
Nå blir det ordnings i sysakene:D hehe , ja jeg synes det blir ett sånt herslig sug i armen men den lille nåla når det tar så lang tid, har så lyst å bare røske bort alt for å klø :hilarious:

Ja, testet tidlig og visste når el var pga el-tester[emoji10] Denne gangen testet jeg jeg positivt 9 dpo først. Så er forskjellig fra graviditet til graviditet[emoji4] jeg er spent på dine vegne og kommer til å følge med på deg[emoji173] [emoji177]
Så søt du er :)
Håper jeg kan komme med positive nyheter om ikke så lenge :)

Takk det samme, snupp[emoji173] følger med vettu[emoji7]
Så god du er :Heartred
Føler det er noe på gang nå,og fikk en SUPERMEGASVAK strek på testen idag,etter tidsfrist... noe som ikke egentlig trenger å bety noe men det har skjedd meg før at jeg har fått det og da har jeg vært gravid :) har aldri opplevd å få skyggestrek... ene brystet er ømt... :)
Begynner å få trua..:) Er 8 dpo :D

Så god du er :Heartred
Føler det er noe på gang nå,og fikk en SUPERMEGASVAK strek på testen idag,etter tidsfrist... noe som ikke egentlig trenger å bety noe men det har skjedd meg før at jeg har fått det og da har jeg vært gravid :) har aldri opplevd å få skyggestrek... ene brystet er ømt... :)
Ææææ spennende!!

Så god du er [emoji813]red
Weee, så utrolig spennende[emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji177] [emoji173] [emoji173] [emoji175] [emoji175] [emoji175] Krysser alt jeg har for at det er en liten spire som klorer seg fast[emoji171] [emoji173] [emoji175] [emoji177] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16]

Weee, så utrolig spennende[emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji177] [emoji173] [emoji173] [emoji175] [emoji175] [emoji175] Krysser alt jeg har for at det er en liten spire som klorer seg fast[emoji171] [emoji173] [emoji175] [emoji177] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16]
Jaaa er så spent :D tusen takk,det er så godt å føle støtten din altså :):love7

Back
Topp