Ul hos Lundring om en time

Helt nydelig [emoji173] kan se at dette blir en sjarmør uten like allerede [emoji7]
Nåårh, takk[emoji173] [emoji177] Hehe, han blir nok en liten sjarmør som kommer til sno alle storesøskna sine rundt lillefinger'n[emoji85] litt rart å tenke på at det faktisk er små babyer inni magene våre*smelt*[emoji8]

Lille vennen, nå fikk jeg vondt av deg[emoji174] Ikke rart du ble lei deg etter det som skjedde og du da ble litt påminnet det vonde ved å være innom[emoji22]

Jeg begynner endelig å tro litt på det nå, Men like redd hver gang før UL. Ser fram til daglige spark nå, så jeg vet han har det bra inni der.

Forstår godt den prøvingen tar på og kan føles og være lang[emoji20] Håper det klaffer fort for dere igjen[emoji173] [emoji175] 2 dpo ja, husker selv dagene sneglet seg av gårde inntil jeg var 6 eller 7 dpo. Da kunne man teeeeste[emoji85] [emoji8] [emoji2] [emoji16] Heier masse på deg, søta[emoji177] [emoji179] [emoji175] [emoji173] [emoji119]
Forstår godt du er redd ! Hadde ikke akkurat en myk start på svangerskapet du liksom :)

Ja jeg klarer ikke holde meg lenger enn til 6dpo tror jeg :hilarious: og det er på søndag! Skal i begravelse på fredag og blir borte hele helgen og skal unne meg øl så får håpe dagene går fort frem til søndag. Kan være siste ølen jeg tar :) forhåpentligvis !!

Hurra!! Gratulerer SÅ mye!![emoji813]blue[emoji813]pink[emoji813]red
Så herlige bilder. Ææ, gleder meg veeeldig til oul nå :D Har også guttefølelse. Spent!
Tusen takk[emoji173] [emoji8] Hyggelig med en gutt til. Så er det to jenter og to gutter i huset. Weee, når har du oul?[emoji2] Blir moro å se om du og får en liten guttebass[emoji7]

Åååææh, gåsehud!!!!:love7:love7:love7 så hærlig altså, grattulerer så uendelig mye med en frisk gutt[emoji813]red
Takk, søta[emoji8] [emoji175] [emoji177] Idag har jeg endelig somlet meg til å ringe og bestille første svangerskapskpntroll[emoji85] blir på tirsdag. HR du fått time til OUL ennå?

Åh, så godt å lese denne tråden! :) Gratulerer så masse med en liten gutt på vei, skal se det blir gutter på oss begge to ;) En riktig fin liten krabat på bildene <3
Takk[emoji177] [emoji173]Synes også selv vi fikk gode bilder. Blir moro å se hva dere får, har guttefølelse du og? [emoji10] Hvordan er formen din nå? Du sleit med hyperemesis, sant?[emoji19]

Forstår godt du er redd ! Hadde ikke akkurat en myk start på svangerskapet du liksom :)

Ja jeg klarer ikke holde meg lenger enn til 6dpo tror jeg :hilarious: og det er på søndag! Skal i begravelse på fredag og blir borte hele helgen og skal unne meg øl så får håpe dagene går fort frem til søndag. Kan være siste ølen jeg tar :) forhåpentligvis !!
Nei, men nå begynner det endelig å gå opp for meg at det blir baby nå[emoji173] [emoji177]

Hehe, 6 dpo er ikke verst å kunne vente til[emoji85] jeg røyk fort på en smell og testa 5 dpo. Seff for tidlig. Men testet tydelig positivt 6 dpo forrige gang. Så går fint ann[emoji10] [emoji8] Heier på deg, søta[emoji173] [emoji177]

Nei, men nå begynner det endelig å gå opp for meg at det blir baby nå[emoji173] [emoji177]

Hehe, 6 dpo er ikke verst å kunne vente til[emoji85] jeg røyk fort på en smell og testa 5 dpo. Seff for tidlig. Men testet tydelig positivt 6 dpo forrige gang. Så går fint ann[emoji10] [emoji8] Heier på deg, søta[emoji173] [emoji177]
Testet du positivt så tidlig??? å herregud... tenk om jeg var så heldig... det er jo barw 3 dager til.... Jeg tør ikke tenke tanken engang... tror IKKE jeg får positivt så tidlig, men man håper jo :)
Vet ikke hva jeg skal tenke... jeg ønsker meg symptomer...:) hehe.. sist ante jeg antydning til ømme bryst tidlig,rundt 6-7-8 dpo så jeg leter febrilsk etter det selv om jeg vet dette ikke trenger å komme nå.. heheh.. håpløst..

Takk, søta[emoji8] [emoji175] [emoji177] Idag har jeg endelig somlet meg til å ringe og bestille første svangerskapskpntroll[emoji85] blir på tirsdag. HR du fått time til OUL ennå?
Åååå sååå braaaa:love7 nååå er vi i gang her:D dette blir så spennende:)
Har ikke hørt noe enda, føler timen blir siste torsdagen i juni eller første torsdagen i juli, så er liksom ikke så uendelig nysgjerrig enda:hilarious:

Takk[emoji177] [emoji173]Synes også selv vi fikk gode bilder. Blir moro å se hva dere får, har guttefølelse du og? [emoji10] Hvordan er formen din nå? Du sleit med hyperemesis, sant?[emoji19]

Nei egentlig har jeg jentefølelse:) men ikke like sterkt som tidligere. Men på forrige ul ble det antydet gutt til oss også :) Hadde hyperemesis ja, men nå er formen faktisk helt fin. Nesten rart å tenke på at jeg var så dårlig alle de ukene og så er alt bare bra nå :) Slapp heldigvis å ha det hele svangerskapet, slik som enkelte gjør. Formen din da?

Nei egentlig har jeg jentefølelse:) men ikke like sterkt som tidligere. Men på forrige ul ble det antydet gutt til oss også :) Hadde hyperemesis ja, men nå er formen faktisk helt fin. Nesten rart å tenke på at jeg var så dårlig alle de ukene og så er alt bare bra nå :) Slapp heldigvis å ha det hele svangerskapet, slik som enkelte gjør. Formen din da?
Jeg var helt klart dårligst med jentene. Lå nede med hyperemesis til uke 20 med dem. Og til uke 11-12 med forrige gutten. Denne gangen har jeg ikke hatt hyperemesis, men vært jævelig kvalm fra uke 8 til uke 12... sliter litt med kvalme av og til og har en del hodepine og mye trøtt. Blir moro å se om det gjemmer seg en liten gutt eller jente i magen din[emoji175] [emoji173] har magefølelsen stemt før med de andre? Så godt å høre formen din endelig er bedre[emoji4]

Åååå sååå braaaa:love7 nååå er vi i gang her:D dette blir så spennende:)
Har ikke hørt noe enda, føler timen blir siste torsdagen i juni eller første torsdagen i juli, så er liksom ikke så uendelig nysgjerrig enda:hilarious:
Jaaah,er på tide føler jeg[emoji85] [emoji16] Gleder meg faktisk, Men gruer meg litt til å ta blodprøvene(de må alltid stikke meg flere ganger) ja, tror nok også jeg først får time rundt da egentlig[emoji4] Noe ala sånt iallefall[emoji11]

Gratulerer så mye!! ❤ (tidligere nick spirevipp89)

Last edited:
Testet du positivt så tidlig??? å herregud... tenk om jeg var så heldig... det er jo barw 3 dager til.... Jeg tør ikke tenke tanken engang... tror IKKE jeg får positivt så tidlig, men man håper jo :)
Vet ikke hva jeg skal tenke... jeg ønsker meg symptomer...:) hehe.. sist ante jeg antydning til ømme bryst tidlig,rundt 6-7-8 dpo så jeg leter febrilsk etter det selv om jeg vet dette ikke trenger å komme nå.. heheh.. håpløst..
Ja, testet tidlig og visste når el var pga el-tester[emoji10] Denne gangen testet jeg jeg positivt 9 dpo først. Så er forskjellig fra graviditet til graviditet[emoji4] jeg er spent på dine vegne og kommer til å følge med på deg[emoji173] [emoji177]

Jaaah,er på tide føler jeg[emoji85] [emoji16] Gleder meg faktisk, Men gruer meg litt til å ta blodprøvene(de må alltid stikke meg flere ganger) ja, tror nok også jeg først får time rundt da egentlig[emoji4] Noe ala sånt iallefall[emoji11]
Det er så godt å få alt i gang,merker jeg er 10 kg lettere... man åpner liksom opp for nye muligheter:) sånn er det her også!:) jeg ender bestandig med 1-3 stikk og den minste nåla de har :hilarious:

Det er så godt å få alt i gang,merker jeg er 10 kg lettere... man åpner liksom opp for nye muligheter:) sånn er det her også!:) jeg ender bestandig med 1-3 stikk og den minste nåla de har :hilarious:
Akkurat slik føler jeg det også[emoji119] endelig blir det oul og fødeplass[emoji8] Ja, fader, er så kjedelig å må stikke flere ganger. Og med den lille nåla tar det så lang tid å fylle opp alle blodprøveglassene[emoji23] [emoji54]

Back
Topp