UL- Gruer meg !

Ollebollemor

Blir kjent med forumet
Endelig er dagen her. kl 16 skal vi på UL . (18+6) men jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg! Er SÅ redd det skal være noe galt ! VI er veldig heldige og har to friske barn fra før av, så har tenkt mye denne graviditeten... Tenkte ikke SÅÅ mye under dem andre graviditetene, "alt" var liksom en selvfølge, jeg bekymret meg ikke noen ting :-) Men nå ser jeg hvor heldig vi er, og kan vi være like heldig enda en gang?? Jeg blir helt gal av alle disse tankene! Har nesten ikke sovet i natt, jeg gruer meg så utrolig mye! Er det flere som har blitt mer pinglete etter dere har fått barn? Jeg er jo egentlig ikke hysterisk, men denne gangen... Har det klikket for meg :-)

Hadde det akkurat likt da vi skulle på OUL :) Dette er vårt tredje barn også. Heldigvis var alt som det skulle ;) Så tror du kan slappe helt av :) Lykke til

Jeg har ikke vært på OUL enda, men jeg er helt lik. Med første så var OUL bare ett show, der vi fikk se babyen, med andre var det litt mer skummelt, men helt greit. Denne gangen gruer jeg meg virkelig, mye mer enn jeg gleder meg. Jeg gleder meg til jeg er ferdig, ikke til selve undersøkelsen.

Krysser fingrene for oss alle, at alt er fint og flott med de små søte <3 Lykke til idag

Jeg har ikke vært på OUL enda, men jeg er helt lik. Med første så var OUL bare ett show, der vi fikk se babyen, med andre var det litt mer skummelt, men helt greit. Denne gangen gruer jeg meg virkelig, mye mer enn jeg gleder meg. Jeg gleder meg til jeg er ferdig, ikke til selve undersøkelsen.

Krysser fingrene for oss alle, at alt er fint og flott med de små søte <3 Lykke til idag
SÅÅ deilig å høre <3 jeg også gleder meg bare til vi blir ferdige med timen. Ting er liksom ikke en selvfølge lengere, siden vi vet hvor heldige vi er :-) Lykke til for deg også når det blir din tur :-) vi får krysse fingre og tær !

Etter å ha fått barn så vet man jo hva man går glipp av hvis ting ikke er som de skal være! Så det er jo ikke rart å ha disse tankene, tenker jeg. Har i hvertfall et behov for å rettferdiggjøre samme tankene ovenfor meg selv :P
Lykke, lykke til i dag!

Sjansen er større for friske barn for hvert friskt barn man har fått, så det er liten sannsynlighet for din del at noe er galt. Men klart, var nervøs selv før ultralyden. Lettelse at alt er i orden :-)
Masse lykke til! :-)

Har det på akkurat samme måte! Har vært mye mer bekymret denne graviditeten enn med de to andre. Grugleder meg til ul om en uke. :-)

Back
Topp