ul forvirring

solstreif

Glad i forumet
skulle på ul i dag kl 10 00 var jeg hundre og ti prosent sikker på.. dro til notodden og sa at vi var der, fikk beskjed om å vente på venterommet.....
en halv time gikk..
en time gikk og ikke noe skjedde....
så gikk gubben å spurte hvorfor det tok så lang tid så etter mye om og men så fant de ut at nei jeg skal ikke på ul før til mandag den 15 kl 10....
skjønner ikke hvordan jeg kan ha rota sån.. super skuffa i dag.. måtte dra hjem uten å se gullet... og så er det da ul på mandag...
sukk... hormonell som jeg er grein jeg i to tiimer etter på.. sukk.... sliten nå ja..[&:][:'(]

Uff så utrolig sløvt av henne/han i skranken at de ikke oppdaget før en time var gått da [&:]
Tror jeg hadde blitt både lei meg og sint selv da [>:]

Så kjipt!!

Trøsteklem din vei :)

den var jo skjiip de kunne jo sagt i fra når du gav beskjed at du var kommet. jaja. positive at de ikke er lenge igjen å vente... og at på mandag er det din tur.. [:D]

ORIGINAL: sicret

den var jo skjiip de kunne jo sagt i fra når du gav beskjed at du var kommet. jaja. positive at de ikke er lenge igjen å vente... og at på mandag er det din tur.. [:D]

Sign. Fikk tårer i øynene nå jeg. Hormonell ja!

Godt det er flere her inne som tropper opp på feil dag.. det gjorde jeg også.. skikkelig skuff[&:]

ORIGINAL: litenbabyiminmage

skulle på ul i dag kl 10 00 var jeg hundre og ti prosent sikker på.. dro til notodden og sa at vi var der, fikk beskjed om å vente på venterommet.....
en halv time gikk..
en time gikk og ikke noe skjedde....
så gikk gubben å spurte hvorfor det tok så lang tid så etter mye om og men så fant de ut at nei jeg skal ikke på ul før til mandag den 15 kl 10....
skjønner ikke hvordan jeg kan ha rota sån.. super skuffa i dag.. måtte dra hjem uten å se gullet... og så er det da ul på mandag...
sukk... hormonell som jeg er grein jeg i to tiimer etter på.. sukk.... sliten nå ja..[&:][:'(]

Huf da...stackare. Men den som väntar på nåt gott... [;)]

Ser att du e fra Telemark. Vart ska du på Ul?? [:)]

Å herregud... stakkar da... du var ikke blir flyttet uten at de har sendt beskjed da?? Synd de ikke kunne skvise deg inn alikevel :(    Lykke til på mandag!! :)

Back
Topp