UL flere ganger

Storm

Gift med forumet
Ser at noen av dere har vært på UL flere ganger.
er det noe spesiell grunn til det, eller kan man få flere hvis man selv ønsker det?
jeg har så lyst å se bebien en gang til, for da jeg var på den ordinære så var jeg ikke mer en knappe 16 uker på vei, og da var ikke bebisen særlig aktiv.
alt jeg så var en liten klump som hadde et hjerte som banket.
må man ha en spesiell grunn kanskje til å se den en gang til?

Jeg hadde UL allerede i uke 7 og "den vanlige" i 18. uke. Skal ha ennå en den 14. november. Vanligvis får man vel bare en UL.
Jeg fikk og får alle gratis fordi jeg har gjennomført prøverør og de vil følge litt ekstra godt med. Men hadde jeg ikke fått den siste gratis hadde jeg nok bestilt en privat. Har lyst til å vite kjønnet så sikkert som mulig, og er så nysjerrig på å se babyen! [:)]

Du kan sikkert ha hvor mange du vil, men må nok da betale for det. Jeg hadde 2 stk. med 5 ukers mellomrom, for lille gutten var så sjenert at han bare lå med ryggen til, og vi ikke fikk noe bilde... [8D] så jeg var 1 gang til rett og slett for å få tatt bilde og film.

Jeg hadde ul mange ganger. Fastlegen min hadde ul, så jeg fikk se babyen hver gang jeg var der. På slutten av svangerskapet fikk jeg flere ul pga av svangerskapsforgiftning.

Jeg hadde en tidlig UL, for å sjekke at det var liv der.. Ble litt redd da legen ikke fant hjertelyd.. [&:]
Da jeg hadde normal UL så han kjempefin ut!
Jeg skal ha en til 28 okt, for det er stor sannsynlighet for at denne gutten også blir stor. Da vil de gjerne følge med litt.. Gruer/gleder meg til neste UL!!

Jeg var på UL to ganger. Ul er egentlig til for at man skal sjekke at alt er bra til. Han knotten inni magen min var så vrang så jordmor fikk ikke sjekket hjertet og no andre greier. Men har sjekket nå, og alt er tipp topp!

Så på en måte er det jo bra at du ikke trenger å være der fler ganger. Da betyr det jo at det så ut til å være bra der inne. Selv om det er supert å se den lille sprelle der inne.

Jeg har vært på UL to ganger, en ordinær og en privat som jeg valgte selv som jeg da betalte for.

Her jeg bor er det vanlig med to UL. En rundt uke 18 og en rundt uke 30.
I begynnelsen var jeg ofte på UL pga blødninger, men nå har jeg ikke vært siden uke 21.

Jeg har hatt 4 en i uke 8, uke 11, uke 19 og 27.
Er p.g.a. jeg fikk gutten min sist i uke 28 så derfor har jeg godt inne på sykehus på kontroller. Ring inn å hør om du ikke kan få en til [;)]

Du kan ta så mangen du vil egentlig jeg var første gang inne da jeg var 9 uker pga flere SA og skulle sjekke at alt var bra og den normale UL

Takk for alle svarer dere[:)]
tenkte jeg skulle ringe en gang til uken å høre om det var mulig å få en til, hvis jeg ikke bestemmer meg for å reise til oslo å ta en 3D UL.
vel ikke bare for å ta den da alså[:D]
Fastlegen min har også Ul, men den brukte hun bare 1 gang. å da var jeg ikke mer en 3 uker på vei. har jo hatt 2 til intill jeg ble 9 uker på vei. siden jeg bar på tvillinger å mistet den ene. men sann sett var det ikke mye jeg fikk se da[&o]. de sa bare det så bra ut og det var det..
håper jeg får en ny da, mannen min fikk ikke vært med da jeg var på den i uke 16, han lå hjemme i influenda og spysyka[&o]
hehe, jaja sann kan det gå dere[:D][:D].
takker så mye for alle svar!!
klemzer[:)]

Back
Topp