Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er såå bervøs for at ting ikke er klart når jeg er ferdig med sprøytene og skal på UL å se om eggene er modne nok. Er det mange som har måttet fortsette på sprøyter etter UL?
Jeg måtte på ul 2 eller 3 ganger før de sa OK (bor ikke langt unna klinikken, så kunne ta ekstra sjekk) så alt avhenger bare av hvor store eggene er blitt og om de trenger litt mer stimuli
Edit: uttaket ble en uke senere enn først beregnet
Jeg måtte ha to kontroller ekstra på første forsøk, andre forsøk traff vi bedre med dosene. Første forsøk er jo litt testforsøk, man vet ikke hvordan din kropp reagerer før man har prøvd medisinen. Men det er helt uproblematisk å måtte fortsette. Jon Hausken fortalte meg at han engang hadde en dame som måtte gå 47 dager - men hun ble gravid til slutt - så ingen grunn til panikk!
Med meg gikk det fint, og ble satt opp til uttak rett etter UL, men vet om flere som har gått på sprøyter lenge etter første UL og hatt flere UL for å sjekke status underveis.
Håper dere er heldig med stimuleringen
Har også lang reisevei så den ene gangen æ trengte flere ul så fikk æ bare lengre sykemld. Var jo i tr.heim fra ul til innsett og får sykemld for den tiden. Vanligvis e d nok med ei uke..