UL-datoer *Juni 2017*

Jeg skal ha tul 7.11, og vil da være 8+5
 
oppdatert
 
Her skurrer årstallene for min del ? UL i oktober 2017 og på nyåret 2018?? Har ikke alle her født da? :p eller kan noen forklare meg hvorfor?

Jeg skal ihvertfall på TUL 28.11.2016 :)
 
Her skurrer årstallene for min del ? UL i oktober 2017 og på nyåret 2018?? Har ikke alle her født da? :p eller kan noen forklare meg hvorfor?

Jeg skal ihvertfall på TUL 28.11.2016 :)
Haha, der ser du. Full ammetåke allerede.
Takk.
 
Heia :) Jeg skal på sykehuset å gjøre det pga risikosvangeskap :) men jeg hadde kommet til å bestilt meg time til Ellen Jendahl på Sentrum legesenter hvis jeg ikke hadde fått på sykehuset. Hun er privat, og ikke så lange ventelister, tror jeg :) så morsomt at det er flere fra kristiansund her inne er du også førstegangs eller?
 
Last edited:
Haha, nå stalker jeg deg Starmoon, men så du skulle føde i Kr.sund. Regner med at du skal ha TUL her også da? Lurer på å bestille time selv, men vet ikke hvem som gjør det her i byen

Heia :) Jeg skal på sykehuset å gjøre det pga risikosvangeskap :) men jeg hadde kommet til å bestilt meg time til Ellen Jendahl på Sentrum legesenter hvis jeg ikke hadde fått på sykehuset. Hun er privat, og ikke så lange ventelister, tror jeg :) så morsomt at det er flere fra kristiansund her inne er du også førstegangs eller?
 
Last edited:
Haha, nå stalker jeg deg Starmoon, men så du skulle føde i Kr.sund. Regner med at du skal ha TUL her også da? Lurer på å bestille time selv, men vet ikke hvem som gjør det her i byen

Heia :) Jeg skal på sykehuset å gjøre det pga risikosvangeskap :) men jeg hadde kommet til å bestilt meg time til Ellen Jendahl på Sentrum legesenter hvis jeg ikke hadde fått på sykehuset. Hun er privat, og ikke så lange ventelister, tror jeg :) så morsomt at det er flere fra kristiansund her inne er du også førstegangs eller?
 
Heia :) Jeg skal på sykehuset å gjøre det pga risikosvangeskap :) men jeg hadde kommet til å bestilt meg time til Ellen Jendahl på Sentrum legesenter hvis jeg ikke hadde fått på sykehuset. Hun er privat, og ikke så lange ventelister, tror jeg :) så morsomt at det er flere fra kristiansund her inne er du også førstegangs eller?

Ah, skjønner! Ja, jeg tenkte på Ellen, så blir nok å bestille time. :) Førstegangs ja, så er veldig spent. Har du noen fra før? Lurer på om vi vet hvem hverandre er. Haha :)
 
Ah, skjønner! Ja, jeg tenkte på Ellen, så blir nok å bestille time. :) Førstegangs ja, så er veldig spent. Har du noen fra før? Lurer på om vi vet hvem hverandre er. Haha :)

Prøver å svare igjen, håper det blir riktig jeg er på forum appen på tlf , trykker man bare quote da, hvis man skal svare noen? Og hvordan får jeg sletta noe av det jeg skrev til deg i stad? Blir nesten litt flau over hvor grønn jeg er på dette :p jeg er også førstegangs, og er kjempespent.. Jeg går på noen medisiner (som jeg må gå på pga sykdom), derfor jeg får tett oppfølging med tidlig UL på sykehuset. Tiden kunne nesten ikke gått saktere nå mens jeg venter på den timen. Det er stor mulighet for at vi vet hvem hverandre er vettu, er ikke store byen ;-)
 
Ny tul 15.11, er 11+6 da:)
 
Tul 7.11 er da 7 uker
 
oppdatert
 
Back
Topp