UL :D

Zherena

Glad i forumet
Åhh som jeg gleder meg til 26 juli  Da skal vi på UL og få se vårt lille mirakel 
Kan jo nesten ikke vente her jo hehehe...
18 august skal vi inn på første svangerskapskontroll hos legen, men skal ringe en JM for å få en time før hos henne 
Gleder meg som en liten unge her heheheh

Så heldig du er! Tipper du gleder deg ja  

jeg også fekk time i posten i dag;D 25 juli 13.30!! guu de neste 19 dagene kommer til og gå seeeeint! hehe

Å, gu, så spennende!!
Hvordan får man d så tidlig? Å, det hadde vært gøy!!!!

jeg bare sat og snakka me doktoren min og så sa jeg at jeg er ikke sikker på hvor langt jeg er på vei, dette var ikke planlagt, men høyst velkommen, så jeg har ikke holdt styr på mensen , vet jeg har hatt det, men er ikke sikker på når:) så sa hun bare at da må du få deg en gratis tidlig ul da:) jeg bare nikket og sa takk:) hehehe

Jeg har time den 21. juli  Vi gleder oss! Sambo er bortreist, så reiser dit alene. Men skal ha med bilder hjem da

Å, så deilig, da :-)

Jeg skal også til lege sånn uti august engang, men tror ikke jeg gidder å dra til jordmor før etter ordinær ul, har ikke bruk for det :-) Og skal bestille meg privat ul i august og :-)

Åååh det er sååå kos <3
Jeg må nåkk på tidlig UL jeg også, jeg driver så spotter og hadde SA 22/5 så...
Håper alt er bra!

jeg skal på ul om en uke å er megaspent:) vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, hadde sa i mai...

Heldige jenter som får tidlig UL:)

Skal prøve å få ul med legen min..kanskje..:)

Jeg har bestilt privat UL 28 juli og skal til lege 18 august :)

Back
Topp