UL cervix i dag..

spindel

Glad i forumet
Var til kontroll av livmorhalsen igje i dag, siden jeg har livmorhalssvikt.. Tidligere har den vært mellom 1-1,5cm, men i dag var det ingenting igjen! :O så nå er det bare ringen (Arabin pessar) som holder ting på plass, og jeg kunne forvente vannavgang nærmest når som helst ifølge legen.. Men selv tror jeg jo at jeg kommer til å gå til termin, men ble litt skjelven likevel, så tror jeg må pakke en fødebag de nærmeste dagene bare sånn i tilfelle.. HVIS det skulle skje noe må jeg isåfall føde fire timer unna, så er ikke bare for sambo å svippe hjemom og hente noe liksom.. :p spent på hvor lenge ringen holder.. Er uke 32+4 nå så litt for tidlig ennå, men heldigvis ikke kjempekrise lengre:)

Oj, det var spesielle nyheter å få. Kanskje greit å ha fødebagen klar om det kan skje når som helst. Har du barn fra før som du fødte før tiden, eller er det første barnet? Håper den lille holder seg inne litt til:)

Oisann! Hadde nok pakket den bagen i dag om jeg hadde vært deg ;) Håper lille klarer noen uker til, men som du sier er det jo ikke kjempekrise om det skjer nå. Legg deg ned og kryss beina ;)

Back
Topp