UL bilder

Oki :Heartred Har ul imorgen og har ikke tenkt på at det kunne være mulig å se kjønn allerede, så nå er jeg veldig spent på om vi ser noe :p
Så spennende!!❤️ Ho ville ikkje sei noke fordi da var så tidlig. Og dei pleier jo å være ganske like frem til uke 13. Så mulig at det er en jente alikevell. Men eg trur da er gutt til da motsatte er bevist haha❤️

Oki :Heartred Har ul imorgen og har ikke tenkt på at det kunne være mulig å se kjønn allerede, så nå er jeg veldig spent på om vi ser noe :p
Det er heller ikkje mulig, kun nipt som kan gi svar på kjønn så tidlig som eg har hørt om iallefall

En liten en som startet hele ultralyden med å vinke til oss!! Helt surrealistisk å få oppleve etter 8 spontanaborter :Heartred Baby målte rett over 4 cm, er 11+0 i dag, hun sa ca 10+4 men har blitt endret på hver ul så langt, så forholder meg til 11+0:Heartred så tilogmed små tær, så mye detaljer i bare 4 cm liten kropp :Heartred
IMG_3733.jpeg

Snakket med ei venninne, hun fikk og vite kjønn i uke 11 da det var så tydelig gutt :D :Heartred
Men jentene ser jo heilt like ut i uke 11, klitorisen er stor og kjønnet er på utsiden. Så det er jo rart at nokre har lært seg å tyde de ifra ein aen mens andre sier det er umulig :think005 då har eg meir tru på nub theory faktisk :hilarious: er nokre her inne på BV som er sjukt dyktige å tyde! Men ja, den heller er jo ikkje sikker i den forstand!

Men jentene ser jo heilt like ut i uke 11, klitorisen er stor og kjønnet er på utsiden. Så det er jo rart at nokre har lært seg å tyde de ifra ein aen mens andre sier det er umulig :think005 då har eg meir tru på nub theory faktisk :hilarious: er nokre her inne på BV som er sjukt dyktige å tyde! Men ja, den heller er jo ikkje sikker i den forstand!
Alda sa kjønn til meg når eg var 11+6 første graviditeten :love017 Men ikkje andre gong for då såg ho ikkje skikkelig. Dei har jo en 50\50 sjangs uansett haha. Ei veninne av meg fikk vite jente på oul. Ut kom det en gutt haha

Alda sa kjønn til meg når eg var 11+6 første graviditeten :love017 Men ikkje andre gong for då såg ho ikkje skikkelig. Dei har jo en 50\50 sjangs uansett haha. Ei veninne av meg fikk vite jente på oul. Ut kom det en gutt haha
Alda sa også kjønn til oss i uke 13, skjer mykje fra uke 10-11 - 13-14. Men ja, har også hørt om mange som får vite kjønn på tul og så på oul er det eit anna, så er mykje gjetting også vil eg tru. Er rart, for Alda var meir sikker på at Octavia var jente tidlig, enn hu var sikker på at Romeo var gutt. Så eg tenke at om jenter utvikle seg kjapt så vil det være flatt liksom, at det er derfor det er lett å se..? Men om jentene utvikle seg sakte kan det fremdeles se ut som gutt. Må jo være noko slikt.
Eg leste sist at på jenter såg dei livmora, men når eg spurte om det på sjukehuset hadde dei aldri hørt om det iallefall :hilarious:

Kontroll ul igår siden eg har et hematom i livmor. Og har litt av og på litt spotting av brunt blod. Hematomet var der endo, men gyn virket ikkje bekymret over det og sa det var veldig sjeldent det gikk galt så seint. Aktiv liten bebis❤️ Prøver mitt beste på å være betrygga med det, men selvsagt litt bekymret enda❤️ håper det er vekke på toul 2. oktober❤️

Vedlegg

• IMG_2691.jpeg
    IMG_2691.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 30
Back
Topp