Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Godt at alt var bra! Nå kan du puste letta ut ei stundJeg har vært på ultralyd i dag (6+5), og alt i alt ser ting bra ut! Jordmor målte til 6+4 og 6+3 og hjertefrekvens til 115-118. Det er litt i nedre del av normalområdet, men hun så ikke på dette som tegn til at noe er galt. Ikke helt betrygget i at målene ikke var heelt optimale, men mye mer betrygget enn før vi dro! Ikke minst utrolig gøy å få sett hjerterytme for første gang![]()
Fikk også med film, det var ikke forventet og utrolig gøy overraskelse! Bilder viser jo utrolig lite så tidlig i svangerskapet.. Går vel dessverre ikke an å legge ut det her?
Vis vedlegget 466879

Så fint, målene er absolutt optimale spør du meg! Hadde det derimot vært 1 uke som skilte hadde det vært noko annaJeg har vært på ultralyd i dag (6+5), og alt i alt ser ting bra ut! Jordmor målte til 6+4 og 6+3 og hjertefrekvens til 115-118. Det er litt i nedre del av normalområdet, men hun så ikke på dette som tegn til at noe er galt. Ikke helt betrygget i at målene ikke var heelt optimale, men mye mer betrygget enn før vi dro! Ikke minst utrolig gøy å få sett hjerterytme for første gang![]()
Fikk også med film, det var ikke forventet og utrolig gøy overraskelse! Bilder viser jo utrolig lite så tidlig i svangerskapet.. Går vel dessverre ikke an å legge ut det her?
Vis vedlegget 466879

Det finnes ei fane under leker som heiter bilder og dagbøker, er jo kjekt å samle slike tråder der, så finne man dei lett igjenLage en egen tråd vi kan poste ultralyd bilder! Er jo så koselig å se![]()
![]()

Ååååå så fint! Håper jeg får se samme i morgenFørste ultralyd i dag, 6+6!
Ble målt til 6+5.
Alt var bra med det lille frøet og skuldrene har senket seg litt![]()

Jaa, det var så fint å se! Håper også du får sammeÅåååå så fint! Håper jeg får se samme i morgen![]()

Hvirdan gikk ultralyden?Ååååå så fint! Håper jeg får se samme i morgen![]()
Skal tilbake om 2 uker så da får jeg se litt mer. Men deilig å kommet over første kneiken.

dersom noen lurer på det så mener jeg hjerteslaga var ca. 180 først, og så litt lavere på slutten (sikkert når jeg slappet litt mer av)
Anbefaler også veldig å filme hjertebankene, veldig koselig for oss å se på nå etterpå
Venstre i bilde mot min rygg, så hu så undersøkte mente det så ut som at morkaka da ligger mot min rygg, sånn at man med større sannsynlighet kan kjenne spark senere
Den lille runde til høyre er plommesekken.
Åå så koselig!! Håper jeg også får se bankende hjerte på fredagGlemte helt denne tråden, så postet først i skravletråden, men legger her også
Se på lille bebisen da!!
Ble målt til 8+4/5 (2.03-2.11, var litt vanskelig å få godt sidebilde), men jeg mener fortsatt den er 8+2 ut fra el, så holder meg i Aprilforumetdersom noen lurer på det så mener jeg hjerteslaga var ca. 180 først, og så litt lavere på slutten (sikkert når jeg slappet litt mer av)
Anbefaler også veldig å filme hjertebankene, veldig koselig for oss å se på nå etterpå
Venstre i bilde mot min rygg, så hu så undersøkte mente det så ut som at morkaka da ligger mot min rygg, sånn at man med større sannsynlighet kan kjenne spark senere
Vis vedlegget 467751

Helt fantastisk! Elsker slike oppdateringerGlemte helt denne tråden, så postet først i skravletråden, men legger her også
Se på lille bebisen da!!
Ble målt til 8+4/5 (2.03-2.11, var litt vanskelig å få godt sidebilde), men jeg mener fortsatt den er 8+2 ut fra el, så holder meg i Aprilforumetdersom noen lurer på det så mener jeg hjerteslaga var ca. 180 først, og så litt lavere på slutten (sikkert når jeg slappet litt mer av)
Vis vedlegget 467751

Krysser alle tær og fingre!Åå så koselig!! Håper jeg også får se bankende hjerte på fredag![]()

Ååååh så gøy! HerligGlemte helt denne tråden, så postet først i skravletråden, men legger her også
Se på lille bebisen da!!
Vis vedlegget 467751

Så koselig!Glemte helt denne tråden, så postet først i skravletråden, men legger her også
Se på lille bebisen da!!
Vis vedlegget 467751

brukte kun 10 minutter, da jeg var kortere på veg en hva legen min antok (noe jeg egentlig viste) men fikk høre og se hjertet , så det var fint. Fikk ny time neste mnd