UL Bilder

UB-med-uke.jpg

øverste bilde er 16+4
de nederste to er 19+0 <3 en liten gutt
 
ImageUploadedByBV Forum1407328324.411976.jpgImageUploadedByBV Forum1407328342.612024.jpgImageUploadedByBV Forum1407328354.477468.jpg

Lille gutten vår på ordinær ultralyd rundt uke 20 <3 jordmor slet litt med bilde av han fordi han var utrolig aktiv haha. Han ble litt trøtt på slutten og fikk et gjespe bilde av han, det er det ikke alle som har :D så han gjespa to ganger, snudde seg, sparka og sutta på totten. Utrolig herlig opplevelse ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er et lite bilde av jenta våres. Hun var 18 + 0 da. Hun var veldig aktiv da vi så på henne og ville ikke ligge rolig. Det merker jeg veldig godt hehe :)
 

Vedlegg

  • bilde-1.jpg
    bilde-1.jpg
    361 KB · Visninger: 66
Så heldige som får så fine bilder, jeg følte bildene mine ble dårlivr, fordi lille i magen er så aktiv at det var vanskelig å få tatt ett skikkelig bilde .. :)
 
Så heldige som får så fine bilder, jeg følte bildene mine ble dårlivr, fordi lille i magen er så aktiv at det var vanskelig å få tatt ett skikkelig bilde .. :)
Fekk heller ikkje gode bilder, så misunnelig på alle dei fine bilda her inne! Krabaten vår syns det var så lurt å ligge med ansiktet ned i bekkenet mitt gjennom nesten heeeeile oul! :( nesten så eg lurer på om vi må spandere på oss ein 3D ;)



Førstegangs - Desemberbaby <3
 
Fekk heller ikkje gode bilder, så misunnelig på alle dei fine bilda her inne! Krabaten vår syns det var så lurt å ligge med ansiktet ned i bekkenet mitt gjennom nesten heeeeile oul! :( nesten så eg lurer på om vi må spandere på oss ein 3D ;)

Åh, så kjedelig altså :( Sånn var det med oss også, ligger med hodet ned i bekkenet under hele oul. Ja sitter å lurer på det samme, hadde vært kjekt med 3D :) Men skal på ny UL som vi får gratis nå i september, så venter å ser :) Da får vi kanskje sett kjønn også :)

Førstegangs - Desemberbaby <3
 
Tenk for noen forandringer kroppene våre har gått gjennom på relativt kort tid :O
Det er så fasinerende å se fra de bittersmå spirene og nå er vel snart alle inne i 3 trimester <3
 
Får legge inn nå jeg da :)
 

Vedlegg

  • 1452125526505.jpg
    1452125526505.jpg
    70,8 KB · Visninger: 15
Back
Topp