UL *Bilder*

*dreamer*

Forumet er livet
I dag har jeg vært på UL. H*n var kjempeaktiv. Den hoppa, klappet, lekte med navlestrengen og turna. Jeg er så forelsket! Nakkefolden var helt fin, og alt så kjempebra ut. Hun målte h*n til 6cm, og hun mente at jeg kunne regne med å få termin rundt 3 dager før. Hun fikk opp at jeg var 12+4 i dag. Vi fikk også høre hjertelyden, for en fantastisk lyd! Jeg er så lykkelig nå, og tror at jeg endelig skal klare å slappe av litt.

Til slutt ble h*n lei og la seg med ryggen til[;)]

ORIGINAL: Malla_85

Nei, så utrolig herlig å se de bildene Nå må du kose deg resten av svangerskapet[:)][:D][:D]

Nei, så utrolig herlig å se de bildene Nå må du kose deg resten av svangerskapet[:)][:D][:D]
[:D]

åhh så herlige bilder, ett bittelite menneske
ikke dumt og bli satt ifram heller

ORIGINAL: *dollface*

åhh så herlige bilder, ett bittelite menneske
ikke dumt og bli satt ifram heller

[;)]

må bare signere denna jeg [:D][:D]

For noen herlige bilder! [:)]

Så fine bilder!!!
Og sååå søt der h*n snur ryggen til! "Nei, nå er det nok"! Hahaha! [:D] Heeerlig!

ÅHHH SÅ NUSSELIG... Så heldig at du blir satt 3 dager fram også..missunnelig jeg nå[:)] Flott at alt så bra. ut

Hadde du bestilt 3d ultralyd på forhånd, eller var det noe gyn. på balderklinikken tilbød deg mens du var der? Er 12 uker på mandag og skal til ultralyd der på tirsdag nemlig. Vi har bare bestilt vanlig ultralyd.

Back
Topp