UL bilder❤️

Var på OUL i dag, 13+1. Fikk heller ikke noen gode bilder av kjønn. Men JM synes det blir en gutt :HeartblueEr fortsatt ganske usikker mtp at det kan feiltolkes så tidlig i svangerskapet.
Hva synes dere?:happy:
Kan se ut som gutt ja, men usikker :)

Var på OUL i dag, 13+1. Fikk heller ikke noen gode bilder av kjønn. Men JM synes det blir en gutt :HeartblueEr fortsatt ganske usikker mtp at det kan feiltolkes så tidlig i svangerskapet.
Hva synes dere?:happy:
det ser veldig gutt ut. nub har både høy vinkel og stacking. jenter har lang flat nub i uke 13.

Vi får en gutt, termin 12. februar :love017 :Heartblue:Heartblue:Heartblue Alt så bra ut, og han var veldig aktiv. Vi kjente spark utenpå magen for første gang nå på onsdag også, det var helt magisk, pappaen ble helt i ekstase :love7 Nå blir eneste problemet å finne navn, da vi bare hadde jentenavnet spikret... vi har ikke funnet noen guttenavn vi liker enda.. bra vi fortsatt har noen måneder på oss :knegg:

Vedlegg

• IMG_1513.jpeg
    IMG_1513.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 60
I dag skal jeg på 3D UL! Gleder meg sånn❤️ Håper det blir bra bilder, er jo så sinnsykt dyrt :banghead:
Jeg skal i morgen , storesøster har så lyst å være med på ultralyd. Går jo på sykehuse hver 14 dag men enger seg ikke at hun er med da så bokket privat 3D i morgen.
Hvor skal du? Massse lykke til og krysser fingrene for mange fine bilder

Jeg skal i morgen , storesøster har så lyst å være med på ultralyd. Går jo på sykehuse hver 14 dag men enger seg ikke at hun er med da så bokket privat 3D i morgen.
Hvor skal du? Massse lykke til og krysser fingrene for mange fine bilder
Spennende! Ultralydjordmødrene❤️ Hvor skal du da? Takk for det!

Åja! Edi, jeg får alltid henne føler jeg, bare fått Ragnhild før uke 12 :) Kan være tilfeldig men :bag:
Ragnhild er kun en dag i uka tror jeg.. hun er mest på sykehuset. Jeg har bare fått henne de siste gangene .. har truffet hun på sykehuset en del også.. de er like kjekke begge to synes jeg .. gleder meg til at storesøster får se.. hun er så spent.. nydelig bilder du fikk ..

Back
Topp