UL-bilde

Er det privat tidlig UL du har hatt? Hvor mye kostet det? Har så lyst til å få sett noe før uke 18=)

Det er ikke privat nei. Siden jeg har hatt prøverør fikk jeg ul så tidlig[:)]
Privat koster vel rundt 1000kr. Jeg skal bestille privat i uke 12, for det er så herlig å se at den lille har det bra[:D]

Gratulere, så søtt og spennende [:D]

Håper på en tidlig ul dersom spiren sitter her også, er så fasinerende å se det her lille som vokser i magen.

ÅÅÅ så herligt!!! Ikke rart at du er forelsket![:D] 
Så i uke 7 vil mitt gullkorn også se slik ut! Så kjekt at du delte bildet med oss![:)]
Tenkte å ta ultralyd i uke 9 jeg, bare for nysgjerrigheten sin skyld![;)]
Tenk at vi har et lite begynnende menneske inni oss! Helt fantastisk!!!

Gratulerer så masse! Jeg er ny her, og dette er min første post, så beklager den noe uintroduserte kommenteringen :)

Jeg bor også i Oslo, og skal på ultralyd førstkommende mandag, 8+0 og har også blitt gravid via prøverør. Lurte derfor på hvor du tok ultralyden din? Vi dro til Porsgrunn, og har derfor ikke tilhørighet på sykehus i Oslo, men jeg har så lyst på bilde med meg hjem!

Tusen takk jenter[:D]

Lille Mollå: Ja det er helt utrolig at vi har et voksende menneske inni oss!
Det er nok veldig gøy med UL i uke 9, for da ser den nok mer ut som en baby[;)]
Jeg har tenkt til å ta enda en UL i uke 12, gleder meg!!

SilkSpectre: Gratulerer såå mye med spira! Jeg blir ekstra glad når andre "slitere" får det til[:D]
Jeg tok ultralyden på Ullevål. Spør om du kan få med bilde, så får du det helt sikkert[;)]

*MaCa*: Jaaa, jeg er forelsket!!![:D][;)]

gøy da!!! 

ORIGINAL: SilkSpectre

Gratulerer så masse! Jeg er ny her, og dette er min første post, så beklager den noe uintroduserte kommenteringen :)

Jeg bor også i Oslo, og skal på ultralyd førstkommende mandag, 8+0 og har også blitt gravid via prøverør. Lurte derfor på hvor du tok ultralyden din? Vi dro til Porsgrunn, og har derfor ikke tilhørighet på sykehus i Oslo, men jeg har så lyst på bilde med meg hjem!

Du får helt sikkert med deg bilde hjem. Jeg har allerede 2 bilder, uke 6+1 og 7+1 (Aleris i Oslo). Det er bare å si det før du tar ul, jeg tenkte ikke på det en gang, bare fikk det da vi var ferdig. Ser masse på bildene [:)][:)]

mitt er ikke sånn det. [&:] har så mye blod i livmoren at fostervannssekken er klemt sammen nesten.. men ser spira mi på det da.. men er så lite at eg gidder ikke legge ut bilde..

ORIGINAL: maja88

mitt er ikke sånn det. [&:] har så mye blod i livmoren at fostervannssekken er klemt sammen nesten.. men ser spira mi på det da.. men er så lite at eg gidder ikke legge ut bilde..

Uff da[:(] Jeg krysser alt jeg har for at det går bra med spira di! Håper at du får et kjempefint bilde neste gang du skal på ul[:D]

ORIGINAL: hero

[:D][:D][:D]ÅHHHH SÅ NUSSELIG[:D][:D][:D]

grattis..
har tatt vare på alle av lillegutt fra liten klump til stort magetroll.. kjempegøy og ha når ungen er ute også[:)][:)][:)]

Håer forresten at spira di klorer seg godt fast maja88[:)]

ORIGINAL: _Dollface_

ORIGINAL: hero

[:D][:D][:D]ÅHHHH SÅ NUSSELIG[:D][:D][:D]

grattis..
har tatt vare på alle av lillegutt fra liten klump til stort magetroll.. kjempegøy og ha når ungen er ute også[:)][:)][:)]

Det kan jeg tenke meg[:D] Jeg skal ta vare på alle UL-bildene[:D][:D]

Back
Topp