Ul-bilde 13+2 :-)

Seeki

Glad i forumet
002.jpg
Har hatt ei travel veke og har ikkje fått lagt ut bilde før, men her kjem lisje nurket! Her er mini'en 13+2 dagar gammal. Alt såg heldigvis fint ut <3<3

så fin :) Var så uheldig med bilde jeg fikk i uke 12+2..

Det er så rart å tenke at de er så små, men likevel så perfekte allerede. Veldig klart og fint bilde:)

Så fiin :D Også så tydelig man kunne se beina.. Dem var det såvidt jeg så på mine bilder.. Nydelig bilde :D

Hehe skikkelig chill på det bildet, nyter livet ser det ut som :cool:

fint bilde

så flott bilde!! rart å se ka bare 3uker utgjør i forskjell på disse spirene.. eg var i uke 10 og var langt i fra så stor:)

Jeg syns det er så rart å se at det ser ut som en baby. Her går man rundt og ikke har noe mage i det hele tatt også er det fortstatt plass til alt det der inni magen ^^

Ja det er ganske fantastisk at dei er så utvikla så tidlig! Vi var veldig heldig med alle bilda vi fekk frå ultralyden, sikkert noko med at apparatet er såpass bra. Ja, det ser ut som at babyen har det bra inni der ;-) Ser sikkelig relaxed og har stor tumleplass enda. Har såvidt begynt å kjenne den lille. Ikkje kvar dag, men av og til om kvelden når sofaen ropa. Gledar meg til meir liv etterkvart. Er det beste med å gå gravid syns eg <3

Back
Topp