UL 8+2

Mrs.Pink

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Vært på UL i dag og sett en liten bamsemums på 1,8 cm med blinkende hjerte <3

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    158,9 KB · Visninger: 80
Omtrent sånn min også ser ut da mest sannsynlig,siden jeg er 8+3 i dag! Moro å se,få litt innblikk,hehe. Skal på 12 ukers kontroll UL 9. april,kjenner jeg gleder meg masse :)

Omtrent sånn min også ser ut da mest sannsynlig,siden jeg er 8+3 i dag! Moro å se,få litt innblikk,hehe. Skal på 12 ukers kontroll UL 9. april,kjenner jeg gleder meg masse :)
Ja, det er fascinerende å få titte inn i en hemmelig verden ;) Det skjer mye frem til uke 12 - da er det jo en ordentlig baby inni der <3 Gled deg!!!

:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh så bra! Ser ut som om den vinker <3

-Taster fra appen-

Så fin!:) armer og bein og!:D

Noen spesiell grunn til at dere skal eller har vært på tidlig ultralyd? :-) Legen henviste meg til tidlig ultralyd, fordi jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei.. Men fikk kun time til oul, om to mnd! Ble litt oppgitt.. Har jo lyst å vite ca termindato :-/

Noen spesiell grunn til at dere skal eller har vært på tidlig ultralyd? :-) Legen henviste meg til tidlig ultralyd, fordi jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei.. Men fikk kun time til oul, om to mnd! Ble litt oppgitt.. Har jo lyst å vite ca termindato :-/

Jeg får så mange jeg vil pga angst og at jeg har blitt stimulert med pergo og har pcos. Også tror jeg de er fryktelig snille med meg siden vi egentlig skulle søke om prøverørs og ble gravid måneden etter siste pergokur. Vært der maaange ganger siste tiden :-P betaler bare 100 kr siden de fører det opp som svangerskaps oppfølging:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg får så mange jeg vil pga angst og at jeg har blitt stimulert med pergo og har pcos. Også tror jeg de er fryktelig snille med meg siden vi egentlig skulle søke om prøverørs og ble gravid måneden etter siste pergokur. Vært der maaange ganger siste tiden :-P betaler bare 100 kr siden de fører det opp som svangerskaps oppfølging:-)

Veldig bra at du får god oppfølging! Da vet du at alt er i orden :-D

Veldig bra at du får god oppfølging! Da vet du at alt er i orden :-D

Ja er veldig deilig! Er helt utrolig at vi har klart det, for jeg hadde aldri noe eggløsning, heller ikke av pergotimen. Og når jeg fikk svar på den bl.prøven som var negativ bestilte vi time til å søke om prøverørs. Men ble gravid i den såkalte pausemåneden (6 dager før vi skulle søke). Så både gynekologen og jeg fikk sjokk, så sikkert derfor de vil følge meg opp bra:-)

Noen spesiell grunn til at dere skal eller har vært på tidlig ultralyd? :) Legen henviste meg til tidlig ultralyd, fordi jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei.. Men fikk kun time til oul, om to mnd! Ble litt oppgitt.. Har jo lyst å vite ca termindato :-/
Jeg fikk tidlig ul fordi knøttet i magen min er et prøverørsbarn... I tillegg har jeg masse væske i magen og veldig store eggstokker pga hormonsprøyter, så de vil gjerne følge litt med på det.

Høres ut som sykehuset har misforstått henvisningen...Kan du ikke bare be om en ny henvisning til tidlig ul også ringer du og ordner time selv? Evt betal selv på en privat klinikk? Da får du jo time på dagen :)

Jeg fikk tidlig ul fordi knøttet i magen min er et prøverørsbarn... I tillegg har jeg masse væske i magen og veldig store eggstokker pga hormonsprøyter, så de vil gjerne følge litt med på det.

Høres ut som sykehuset har misforstått henvisningen...Kan du ikke bare be om en ny henvisning til tidlig ul også ringer du og ordner time selv? Evt betal selv på en privat klinikk? Da får du jo time på dagen :)

Da er det fint at de følger med deg! :-D

Kan hende de har misforstått ja, eller så mener de kanskje at det går greit å vente :-) får se om jeg tar kontakt med legen eller går for privat! Visste ikke at de hadde tidlig ul.. Trodde de bare hadde 3d :p hehe

Da er det fint at de følger med deg! :-D

Kan hende de har misforstått ja, eller så mener de kanskje at det går greit å vente :) får se om jeg tar kontakt med legen eller går for privat! Visste ikke at de hadde tidlig ul.. Trodde de bare hadde 3d :p hehe

Jeg går til en privat gyn for ul. Der betaler jeg 150 kr med henvisning eller 600 kr uten. Tror egentlig ikke sykehuset har anledning til å overprøve legen din onde mottar en henvisning, så da tror jeg de har misforstått.... Har du forsøkt å ringe og si at henvisningen var til tidlig ul?

Back
Topp