UL 11+2

*Undercover*

Andre møte med forumet
Endelig skal jeg på UL, ble mye venting pga sommerstegning osv,
men i dag er det min tur!

Tror dere det blir innvendig eller utvendig UL?

Vi har nemlig ikke fått barnevakt til  kommende storebror, og
pappaen har lyst til å bli med og vi tar ikke minstemann med på
innvendig UL, der gikk grensen for meg.....
 
Det spørs nok på stedet, forskjellig praksis der. Kan jo hende de prøver utvendig først, men tar innvendig hvis de ikke ser så mye? Du kan jo ringe og spørre ;-)
 
Lurer på det samme siden jeg skal selv i morgen 11+6. Håper de prøver utvendig først også blir det innvendig dersom de ikke ser noe.

Skal også ha med mini på 14 mnd siden Lars så klart skal være med. Men om jeg må ha innvendig UL så får det bare være, tror ikke han skjønner så mye allikevel. Din skjønner kanskje litt mer enn min ;p
 
MIn har begynt å peke på magen min og si "bebi"

Jeg har vist han bilder fra nettet, illustrasjoner der det viser baby inni magen og det er veldig spennende! Han vet at han skal få se bilde av babyen i dag, men hvor mye han egentlig skjønner er jeg litt usikker på...

Men helt klart; blir det utvendig UL skal han få bli med, men jeg er ikke helt komfortabel med å han han med på innvendig eller la han få oppleve det i hele tatt...
slike opplevelser kan gutter få vente med til de skal bli med sin "fru" på fødsel!
 
Hvordan gikk det? Jeg var på tidlig UL i går (se egen post) og det viste seg at jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde, og da ville legen ta innvendig UL i tillegg, for da så han bedre.
 
Off dette ble slitsomt med 2 nick...glad jeg bruker bare dette nå!

UL gikk kjempebra, ble utvendig!Oppdaterer i eget innlegg
 
Jeg skal på UL når jeg er 11+1, og lurer også på om jeg får innvendig eller utvendig..
 


Minni skrev:
Jeg skal på UL når jeg er 11+1, og lurer også på om jeg får innvendig eller utvendig..



De kommer sikkert til å prøve utvendig først og heller ta innvendig hvis de ikke ser nok..jeg fikk beskjed om at det var slik akkurat på grensen av hva de gjorde!
Hvis du er usikker kan du jo ringe sykehuset og  spørre hva du kan forvente?
 
Back
Topp