Ulønna perm

☆Starlight☆

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Juligull2021
Hvordan skal jeg formulere meg i brevet til arbeidsgiver om ønske om ulønna perm i 1 år?[:)]

trenger det å formuleres så mye?

SØNAD OM ULØNNET PERMISJON I FORBINDELSE MED FØDSEL
Jeg søker herved ulønnet permisjon for å være hjemmeværende med min sønn født (fødselsdato).
Permisjonen søkes fra (fradato) til (tildato).

Mvh
Cowgirl86[:D]

fradato og tildato endret[:D][:D]

ORIGINAL: Sunshine1983

trenger det å formuleres så mye?

SØNAD OM ULØNNET PERMISJON I FORBINDELSE MED FØDSEL
Jeg søker herved ulønnet permisjon for å være hjemmeværende med min sønn født (fødselsdato).
Permisjonen søkes fra (fradato) til (tildato).

Mvh
Cowgirl86[:D]

fradato og tildato endret[:D][:D]

Hihi, tusen takk![:)]
Jeg er så dårlig på sånne brev![8D]

Støtter Sunshine [;)].

Et spm til.
På brevet der jeg fikk innvilget den vanlige permisjonen står det fra 02.07.09 til 01.07.10, men jeg har jo 80%, så fra nav får jeg foreldrepenger frem til 28.07.10.

Skal fradato være fra den 02.07 eller 29.07?

ORIGINAL: Cowgirl86

Et spm til.
På brevet der jeg fikk innvilget den vanlige permisjonen står det fra 02.07.09 til 01.07.10, men jeg har jo 80%, så fra nav får jeg foreldrepenger frem til 28.07.10.

Skal fradato være fra den 02.07 eller 29.07?

Hæh? Varer permisjonen din til 02.07 eller 29.07? Skjønner ikke hvorfor du har fått 2 datoer.

Fra arbeidsgiver står det til den 01.07 ja, de har sikkert ikke fått med seg at jeg har 80%. Fra nav har jeg jo innvilga penger frem til 28.07..

Fra arbeidsgiver står det til den 01.07 ja, de har sikkert ikke fått med seg at jeg har 80%. Fra nav har jeg jo innvilga penger frem til 28.07..

Hm, forskjellen fra 100% til 80% er vel mer enn 4 uker. Tok du ut 4 uker ferie i fjor kanskje?

ORIGINAL: *blomsterpia*

Hm, forskjellen fra 100% til 80% er vel mer enn 4 uker. Tok du ut 4 uker ferie i fjor kanskje?

Nope..
Kan det ha med at jeg har pappaens 10 uker?

Bruk datoen fra nav, det er den som er riktig! Du får heller ta med en kopi av vedtaket fra nav til sjefen.

80% er 56 uker og 100% er 46 uker ser jeg.. Det blir jo 56 uker da, siden 1 år er 52 uker[:)]

Ja selvsagt, fedrekvota ja[:D]

ORIGINAL: Aislin

Bruk datoen fra nav, det er den som er riktig! Du får heller ta med en kopi av vedtaket fra nav til sjefen.

Okei! Takk for hjelpen damer![:)]

Back
Topp