Ukvinnerlig? Jeg? flere?

suprAnirac

Forumet er livet
Jeg har aldri brukt å ha på meg bodylotion. Synes det er ekkelt. (bruker solfaktor ja)
Ikke liker jeg slik krem i ansiktet eller.
I værtfall ikke slik brunkrem. Isj!

føler at huden blir stiv og ekkel.

Eneste kremene jeg evt. bruker er til henden (jobber i helsesektoeren, hyppig håndvask) og av til til tottelottene. (tåfisene)[:D]

Dere da? Flere som IKKE bruker dill-dall kremer her? [:D]

Er det lite femenint å bruke minimalt med sminke og kremer?

Dere da?

ja er slik jeg og. men jeg bruker null sminke og[;)]

Smører ikke en centimeter med hud med noe form for fuktigher her!

du er jo ikke noe mindre kvinne for det!!
mange som ikke bruker kremer og sminke,og det er jo helt greit det!!
jeg selv bruker kremer og sminke,men alle er forskjellige!!

og takk gud for det hehe.. [:D]

ORIGINAL: Thothamon

Dere da?

ja er slik jeg og. men jeg bruker null sminke og[;)]

Samme her

bruker kun når jeg må jeg hehe.. dvs hvis jeg er veldig tørr i ansiktet og sånn.
ser meg ikke noe mindre som kvinne for det [:D]

Jeg har krem i ansiktet og hendene hver dag jeg, har veldig tørr hud hvis ikke, så huden min trenger all den fuktighet jeg kan gi den[:)] Men ikke noe dyre greier, som regel enten natusan eller nivea krem.
Sminke meg gjør jeg også, føler meg mer fresh da[:)]

Hehe, måtte bare kalle det ukvinnelig, slik at folk gadd å lese. [:D]

Tolkes man mere femenin, jo mere sminke & kremer en bruker?
Uten å overdrive da, seff.

Bruker dove sin krem i fjeset og på hendene men det er fordi jeg er så tørr hele tiden...

Kjøper en dunk med Essex hudkrem på apoteket i ny og ne, har eksem så jeg MÅ bruke krem ellers detter hele huden min av... [8D]
Tåler ikke sminke, tåler ikke parfymerte produkter - har langt hår, det får være min "kvinnelige stolthet" eller no'.
Har aldri følt meg spesielt "ufeminin" av den grunn, men er litt misunnelig når jeg skal på flott fest og ikke KAN dæsje på litt øyenskygge eller leppestift fordi jeg har en dårlig måned. *sukk*

ORIGINAL: suprAnirac

Hehe, måtte bare kalle det ukvinnelig, slik at folk gadd å lese. [:D]

Tolkes man mere femenin, jo mere sminke & kremer en bruker?
Uten å overdrive da, seff.

Jeg tror at folk forbinder det å ta vare på seg selv/utseendet sitt som noe kvinnelig og feminint. Derfor kan folk som doller seg opp bli sett på som mer feminine enn jenter som ikke gjør det.

ORIGINAL: svimsa

Jepp, vi er flere! Krem er jo ekkelt.. blir klissete! [:'(] Hihi [8D]

Akkurat sånn jeg føler det! Bruker mascara, men ingenting annet.. Lypsyl en gang i blandt[:D]

Bruker ikke krem jeg heller[:D] 

jeg bruker dermalogica sin krem uten parfyme og sånn, den klisser ikke i det hele tatt! og bruker dermalogica sin foundation også, null kliss:) men synes ikke du er noe mindre feminin eller kvinnelig fordi du ikke bruker det!!!! skulle bare mangle:) 

Jeg synes det er kjempe godt å smøre kroppen inn med bodylotion etter en god dusj, sminke meg og fikse meg litt opp.. Jeg føler meg mye bedre da.. Men det er jo smak og behag..

Så synes jeg det er genialt med de nye bodylotionene med litt selvbruning i, for da får jeg litt glød i huden uten å se orange ut.., hihi. Men jeg er veldig lys i huden, å liker ikke å ta så mye sol..

ORIGINAL: suprAnirac

Er det lite femenint å bruke minimalt med sminke og kremer?

Absolutt ikke!! Jeg syns det er mye mer pent og kvinnelig de som er naturlig pene!! Det er så utrolig mange som bruker så mye foundation og pudder og hele pakka at de ser ut som en drag queen, sorry uttrykket[:)] Syns det er så stygt...jeg liker å sminke meg og ekstra til fest, men målet mitt er at det alltid skal se naturlig ut uansett!!

Ang kremer så bruker jeg bare fuktighetskrem pga eksem.

Men det er forskjell på å ikke behøve slikt, og det å gå "uflidd" , ikke misforstå[:)]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

du høres ut som mannen min[:D][:D]

Høres Jeg ut som mannen din???
Hva sier mannen din da?[:D]

Hehe saa jeg er ikke alene nei..Bruker body lotion av og til, men kun naar jeg har veldig toer hud,,,,Bruker sminke kun naar jeg skal ut (da snakker vi kun om mascara og kanskje litt oyenskygge og lipgloss) Hehe, har alltid vaert guttejente og kun i det siste jeg har blitt mer "feminin"..

jeg er helt enig med deg, det er ekkelt å bruke sånne kremer.. FØler at jeg har på meg en maske, og at jeg ikke kan smile! For hvis jeg smiler, så føler jeg at jeg får merker etter smilerynkene i kremen..

Det eneste jeg bruker, er concealer under øynene, fordi jeg har litt mørke ringer.. Og så hender det at jeg bruker en lett ansiktskrem som trekker godt inn i huden og ikke blir stiv!

Føler meg ikke noe mindre kvinnelig av at jeg ikke bruker flere cm med sminke hver dag. Bruker kun øyesminke og lipgloss..

Back
Topp